avalik arvamus

siis kui ma olin veel nii väikene tüdruk, et oma vanemate juures elasin, olin ma nii korralik. ma käisin iga päev dušši all, kammisin 2 korda päevas juukseid ja kandsin juukseid kahes patsis, käisin korralikult koolis, olin inimestega suheldes tagasihoidlik, õppisin muusikakoolis klaverit. ja inimesed kutsusid mind hipiks.
praegu käin ma ülimalt 2 korda nädalas dušši all, kannan katkiseid ja räpaseid riideid, lohistan jalgu, kammin end harva, küsin võõrastelt inimestelt peenraha, kui kõht väga tühjaks läheb ja kooliasjadega tegelen tõsiselt alles siis, kui viimased tähtajad kurjalt nurga taga juba piiluvad. ja inimesed kutsuvad mind tibiks.

vot sellise imeliku asja avastasin.

ma nägin unes, et meie mikitamäe korteris elas mingi joodikute perekond sees. aga minu tõnnilt päranduseks saadud roheline klaasist vaas oli seal ja ma pidin selle kätte saama. sain kah.

Comments