esmaspäevahommik

tegelt on täna teisipäev. aga mul oli eile üks esmaspäevahommikune juhtumine. eilse päeva plaan seisnes selles, et emme tuleb linna ja läheb koiduga jalutama. ja mina õpin ülitähtsaks algebra järeltööks. mis pidi toimuma teisipäeval. pühapäeval olin veel õppejõule kirja kirjutanud, et mis kell ja mis ruumis see teisipäevane töö siis toimub. umbes 15 minutit enne kümmet esmaspäeval vaatasin muuseas oma kooli postkasti. ja selgus, et see tähtis töö, milleks ma polnud veel hakanud õppima, on poole tunni pärast. loopisin natuke asju, vaatasin paaniliselt mingeid konspekte läbi ja tormasin kooli. esmaspäevahommikule vastava väljanägemisega mudugi. koridori peal tuleb mulle õppejõud vastu. rõõmsalt naeratades: oh, ikkagi jõudiste! kahju küll, et selline arusaamatus. vot kus lugu. ha-ha-haa. ma tunnen end garfieldiga samastumas.

Comments