hõissassaa

ja ridi-radi ralla! ma käisin ujumas. sel aastal esimene kord minu jaoks. lisaks veel täiesti käteräti-, ujumisriiete- ja tihedatepõõsaste-vabalt. hea. väga hea. last solgutasin kah natuke kalda ääres. pärast viskasime riina ja rolandi vanaisa juurde ära ja panime toime mõned ostud. umbes 4 täiesti täiskasvanud naisterahvast sai pisut ära häiritud ka. ma nimelt olin kapist üles leidnud oma punase seeliku. selle, mille ma ühe kleidi õmblemisest üle jäänud ribakesest kunagi tegin...

mingi jama. juba pikka aega kipub olema, et telekast näitab närvilisi mehi rohelisel väljal. koos ühe mustrilise palliga.

pane nüüd tähele, ma räägin ühe hea nalja. see on üks neist otsetõlke kildudest. Rudolph, the rednose raindeer- kommunist Rudolf teab, mis on vihm, kallis.

jei. ma olen nii vaimukas:D

Comments