ivi sünna

see oli üldiselt eile. seonduvad sündmused said alguse ivi juures. me jõudsime järeldusele, et meil on 4 seljakotti, suur spordikott, 2 ämbrit, võileivatort ja kaks last bussi peale viia. hoolimata meie mõningasest kõndimisvõimest selle koorma all, otsustasime siiski takso abi kasutada. teel värskasse puistasime lapsed maha. minu oma räpinasse venna hoole alla ja ivi oma mikitamäele ivi ema juurde. värskas pissisime poe taha ja pärast väikeste rahasummade vahetamist õllede vastu, asusime metsamaja otsima. see oli metsas. indrek, kitarr ja merike olid juba seal. pärast tuli veel palju inimesi. tuli söömine ja joomine. parandus: lõhkisöömine. keegi kuri inimene oli asjad korraldanud nii, et kõik söödav oli kohutavalt maitsev. siis me otsisime pimedast metsast allikat, seeni, radasid ja muud värki, mille järele veini manustanud inimesed igatsevad. noh, ja siis magasime, ärkasime, sõime veel ja olime mudu toredad. hommikul läksime omadega mudugi rappa. meenikunno omasse. seal oli ilus ja päiksepaisteline. pohlad kah. pärast leidsime marjega mitu soovaimude pesa ja metsahaldjate kohtumispaika. see on see, kui ei suuda metsaradade kutsele vastu panna. kõik.

ma kirjutasin selle ürituse kohta sinna metsamaja külalisteraamatusse kah paar rida. siis nad kõik lugesid ja naersid. sellised vahejuhtumid võivad tekitada väära mulje, nagu mul oleksid miskid kirjutajavõimed kallal.

emaksolemiserubriik. mina olen oma lapse jutu parim tõlk. ma lissalt saan aru, mida ta mõtleb, kui mingeid veidraid asju ütleb. näited:
sutsai - otsas
aliamba - hambahari
upi - muki
iku - miku
mlamla - vanaema
lll - rasmus
uka - murca
ippa - hüppa
ullusu - rulluisud
lla - rula
kltann - kitarr
äke - väike
lalapoo - teletupsud
mimi - film
tida - sõida

lisaks teeb ta näiteks enne jooksma hakkamist häälitsust onn-tu-sii, mis on titekeelne lihtsustus ingliskeeles kolmeni lugemisele. selles on otseselt süüdi arvutimängud.

üleüldine värk on see, et inimesed on minumeelest ikka kuramuse ilusad. mõned on sinnajuurde veel ahvatlevad kah. lapsehoidjat mul jätkuvalt ei ole, seega kooliskäimine on üks rõvedalt keeruline ettevõtmine. aivi on ära. mitte arust vaid eestist. ok, see nali juba oli. sõpru pole ma endale veel hankinud aga seeeest olen loonud rohketele inimestele mulje, nagu oleks minu näol tegemist millegi meeldivaga. esialgu piisab sellestki.

aa, muide, ma olen praegu räpinas. neil on siin nüüd skatepark. räpina on vist üks väheseid kohti, kus aktiivne noorsotöö noorte tegevusele ka mõju avaldab. ma arvan vähemalt. sest tegelt olen ma umbes 20 räpina noort aint näind. kaugelt.

Comments