vot kus lops

see oli nii. saatsin mingi kirja kuskile. everyday.com'is. saan vastuse, millele on lisatud minu esialgne kiri koos tekstiga mingisuguse netipoe kohta. hum... mina küll ei kirjutaks kunagi oma kirja lõppu, et peale minu küsimustele vastamist peaks kirja saaja veel netipoodi šoppama kah minema. kolasin-kolasin mööda everyday'd ja leidsin lõpuks koha, kuhu saab muresid saata. saatsin mure, mina ei taha, et minu kirjasid täiendatakse, äkki saaks selle kuskilt ära keelata. klienditugi töötab ilusti, samal päeval vastab mulle tütarlaps natalja, et kuna everyday on tasuta emaili värk, siis on seda reklaami vaja, et kõige funkamist kinni maksta. vaatan natuke seda kirja, mille ümber on sada vilkuvat-plinkivat-sähvivat kaubanduslikku teadaannet ja mõtlen, et mida kuradit. saadan igaks juhuks erinevat pidi kirju hot.ee'st ja gmailist. mitte ühtki reklaami minu kirja sees. ei tule nagu ette, et nende eest mingit raha oleksin kunagi maksnud. nüüd on see otsustatud. everyday on vastikult ahne. mina sealt enam ühtki kirja ei saada.

Comments