Evanescence - My Immortal (band version)

ma teen umbes paar koda kuus nii. võtan oma kitarri, silmitsen murelikult nurka kere ja kaela vahel. mõnikord püüan sinna midagi vahele panna. kääre ei tahaks eriti. siis võtan netist guitar tuneri ja ajan ta häälde ilusti. siis proovin mõnda akordi, peast ja paberi pealt. siis kuulan intervalle ja näpin niisama. siis vaatan, et ma ikka ei oska ja panen ta ilusti tagasi. oleks mul klaver, võibolla ma isegi areneksin muusikaliselt natuke. aga näädsa, mul on ainult kitarr ja üleliigne rahulolu oma käesoleva olukorraga. mul ju hädapärast ei ole vaja seda osata. isegi mingit süütunnet ei kaasne sellega. klaverimängimist igatsen rohkem.

tähtsusetuid vahemainimisi.
mul on ikkagi liiga palju kurba muusikat arvutis.
16 kraadi toasooja on liiga vähe.
jäin oma aknalauda silmitsema. jõudsin järeldusele, et see on äärmiselt paljuütlev aknalaud. muidugi võib siin lihtsalt olla ka pikast põrnitsemisest tingitud sügavamõttelisuse illusioon.

jõuluteemaline lõik. ma tahan kuuske. sellega seonduvad mõtted on järgnevad. kuusk võiks ju olla. päriskuusk lõhnab hästi ja on nagu "õigem". kuigi õigeks nimetavad enamik inimesi seda, mis alati on olnud, mitte väära vastandit. noh, aga keskküttega korteris on päriskuusk jaanuariks üks pein-in-da-äss. sest põletada ei saa, prügikasti kõrvale oleks väga tobe seda jätta. noh, kuskil on vist nende põletamise talgud kah, aga siis peab teda ju transportima hakkama. 20 aastat vastupidav kunstkuusk päästab 20 kuusepuu elu. ma küll ei tea, kui palju vihmametsa peab 20 aastat vastupidava kuuse tegemiseks maha võtma... aga see kunstkuusk ei lõhna õigesti ja seda peab suveks kuskile paigutama, mul ei ole garaaži, kas tead. siis tuli mul helge hetk. tuleb kuskilt osta tilluke kuuseistik lillepotis. kastad-armastad-ehid teda talvel ja kui kevad peale kipub, viid metsa ja lased vabaks. mis tähendab, et istutad maha. selle tulemus oleks uus kuusk. kui traditsiooni jätkata, saakski hea. sest milleks mulle suur jurakas kuusk, aitab tillukesest kah. ma ise kah selline väike. rääkimata mu toast. nüüd tuleb aint siuke väike kuuseistik kuskilt leida. annelinnas vist mingid venelased müüvad neid.

kurat, ma võtan ise selle makrofleksi purgi ja topin aknavahed täis. siin akna all kükitades võib maiteamisasja endale lõpuks külge saada. jääpurikad näiteks.

blogide lugemine üleinformeerib mind. ma tean paljusid asju, mida muidu mulle ei räägitaks. kuna ma selline kergelt enesekeskne aegajalt kipun olema, ei pruugi ma märgatagi mingeid teistega seonduvaid asjaolusid. kärdi sünna oli tore. mulle meeldis. natu läbu oli, aga korralduslik pool oli viimase peal. tubli tüdruk. ei olnud välja pressitud, ma tegelt kah arvan nii.

tegelt ma arvan seda kah, et Loituma - Ievan Polka tasakaalustab kogu mu kurvamuusika ära.

Comments