käisin korraks õues

eile oli hea. alguses oli valge vein lutsu teatrimajas, kus oli just lõppenud mingi asi, millele ma liiga hiljaks jäin. siis olid piljardiotsingud. need lõppesid õnnelikult me-kohe-sulgeme-õlut-ei-saa sorti kohas. me kogu aeg võitsime. pärast seda oli suitsetamispeatus emajõe ääres ja siis zavood. õhtu arenedes juhtus kolm asja: 1. mehed kippusid meile jooke ostma; 2. mehed kippusid meie seltskonda; 3. mehed kippusid mu kostüümi kommenteerima. (kippuma on lahe sõna) selle kõige tulemusel juhtus minuga kolm asja: 1. jäin liiga purju; 2. käisin pidevalt peldikus; 3. läksin oma seisundi ebaadekvaatsuse tõttu ära koju. mehed jäid lolli näoga järele vaatama. ma nimetan nimesid kah. aivi, miki, mattias, tiit, vahepeal olid roll ja oliver, korraks nägin olevit, ee.. kõik.


ma pean abakhanist tutte ostma. on vaja. vanemuisesse helistama. endisele tantsuõpetajale kah. ja kärtsuga msnima. siis ma olengi tubli.

ühes lastefilmis. lausa joonisfilmis on siuke koht. laev, meeskonnas on üks tüüp, kes on kogu aeg palja ülakehaga. kui laev on sõitnud kuskile, kus on väga külm ja meeskond on kõik soojad riided selja pannud, on see tüüp ikka ilma särgita. siis öeldakse talle midagi siukest: Put a shirt on before you poke someone's eye out! kui nüüd järele mõelda, on peaaegu igasse lastefilmi mingeid seda sorti vahekilde topitud. ma ei võta isegi seisukohta sellega seoses. lihtsalt tähelepanek.

kust saab sellist juuksevärvi, mis kaua peal püsib, aga on seejuures veel ilus kah? see võiks olla roheline või sinine. või siis mandariini oranž.

Comments