Garbage - Bad Boyfriend

ma olen sitaks unine. purjus peaga kirjutada ei julge, vaatab, mis tulemusi annab poolunes kirjutamine.

madlihoidmine osutus kergemaks, kui ma kartsin. magavaid lapsi on häbematult lihtne hoida. siis tuli ivi ja näitas mulle uut burdat. siis tuli mulle tohutu õmblemisisu peale. jätkuvalt on seda takistamas asjaolu, et ma ei ela ühegi õmblusmasinaga koos. seda omakorda takistab asjaolu, et ma ei ela ka ühegi suure rahasummaga koos. ega selle läheduses. käisin toimetulekutoetust taotlemas. tuli umbes siuke vestlus.
tädi: tooge koolist tõend, et te ei ole õppetoetust saanud.
mina: äkki piisab tõendist, et ma olen akadeemilisel puhkusel.
tädi: jah sobib küll, aga siis tekib küsimus, miks te üldse tartus elate, kui te siin ei õpi ega tööta?
kui ma nüüd natuke selle peale mõtlen, võib ju iga linnake mult sama küsimust küsida. seega, minu eksistentsi mõttekus on küsitav, sest ma hetkel ei õpi ega tööta. täpselt nii idiootne ongi.

ma koristan homme oma toa ära. ma koristan homme oma toa ära. ma koristan homme oma toa ära.

uneaeg, titt.

Comments