teine p2ev Bangkokis

2rkasin just. siin on hotellis on kord, et kella 12-ks tood v6tme ja konditsioneeripuldi check-in letti tagasi. aga mul ei ole ju kella. telefonil on aku tyhi ja toas pole ainsatki seinakontakti. seega, oletasin, et need numbrid konditsioneeri puldil t2hendavad kellaaega ja tegin 2rgates paanikat, et kell juba yks. ei olnudki tegelt. 10 alles. kirjutan 2ra, istun t2nava 22rde ja tellin endale ilmselt mingit breakfasti laadset. selle nimega s88ki jagatakse siin s6ltumata kellaajast. ma arvan, et eestis on 88. sest mu msni kontaktid on peaaegu k6ik offline. umbes viis peaks seal kell praegu olema.

eile k2isime mitmes kohas. tuk-tukiga s6itsime, taksoga s6itsime p2ris palju, 88klubidesse kiikasime, baarides passisime. n2gin t2itsa t6ep2rase kostyymiga captain jack sparrow j2ljendajat. kohalik mudugi. tegime pilti kah, aga pime oli, ei saand vist v2ga hea. tuk-tuk on selline asi, mis on nagu ratastega kaariku ja motika hybriid. ees istub mees, kes juhib ja kellega on soovitatav hind enne kokku leppida. 50 bahti eest tegime s6itu eile. taga on madala katuse ja pehme istmega karp. kolm t2iskasvanut mahub pigile istuma. s6idab h2sti kiiresti, mingeid uksi, turvav88sid, k2sipuid ei ole. mina hoidsin katusest kinni. kohalikud on siin v6imelised s6itma vist millega iganes ilma kinni hoidmata.

n2gin selliseid tydrukuid, kelle kohta t6nn ytles, et need on tegelikult poisid. mina vahet ei teeks. s88tsin elevanti. see k2is nii, et istusime mingisse t2nava22rsesse kohta maha, j6ime, vahtisime, ajasime tydrukutega juttu, tuli elevant. pisikene elevant. nii umbes 3-4 aastane. mulle kuskil 6lani. elevandiajaja myys mulle 20 bahti eest kotikese mingeid pulki, mida ma sain ise elevandititele s88ta. h2sti treenitav loom on, kott sai tyhjaks, k6ndis kohe edasi. k6rvad lehvisid. p2rast v6ttis yhe tydruku kah peale. suur elevant t6stab inimeste peale v6tmiseks tagumise jala "p6lvest" yles. aga v2ike elevant heidab ennast vaikselt tee peale pikali, et inimene peale saak ronida. elevandil on pikk saba. peaaegu maani. sellel on karvad otsas. umbes nagu lehma saba.

tai s88ke syyakse lusika ja kahvliga. kahvel on selleks, et toitu lusika peale aidata. ei, maisa s88gist kirjutada. k6ht on nii tyhi...

t2na l2hme 88seks mingisse paremasse hotelli ilmselt. tahaks p2eval manikyyri v6i kusagile j6uda. neid on siin iga nurga peal. nagu k6ike muudki.

yldiselt k6ik korras. putukaid olen n2inud yhte surnud moskiitot ja m6nda k2rbest. s88k pole veel seedimisele auku sisse teinud. p2ikest pole peaaegu yldse saanud. homme l2hme pattayale. ma arvan v2hemalt.

alo tuli, l2hen s88ma.

Comments