Various Artists - I Can't Find It

t2na on viimane p2ev ja 88 pattayal. on see tunne, et nagu peaks vist midagi sel puhul tegema, aga ei ole seda tunnet, et ma tean, miks ja mida. tallinnast tulema hakates oli see tunne, et mingil hetkel peaks n2rvi minema. noh, et lennuk ja kaugele ja puha. aga ei j6udnudki. korra l2ksin n2rvi, et ma ei tea, millal ma n2rvi pean minema:D

ma arvan, et naljakas.

reporteris t88tavad skandaalin2ljased idikad. see on minu isiklik seisukoht. ma ei 6huta sellega vaenu ega rassismi. ma ei palu kellelgi teisel seda uskuda ja mind ei saa vastupidises veenda.

oi, kui palju mustanahalisi turiste ma eile n2gin. k2isin diskol. luciferi ja tony diskode p6hierinevus on muusika. tony on disko-trance, lucifer on hiphop ja r2p. sellest ka publiku rohke mustanahalisus.

s88ma. poodi. v6ibolla kuskile veel.

Comments

  1. ma ei näinud seal midagi skandaalset
    urmas eero liivi lollakas esinemine
    aga taid halvustavat ma ei näinud

    ReplyDelete

Post a Comment