amsterdamis

mina alles tige blogistaja.

ma arvan, et see ongi nyyd selle p2eva k6ige haigem lause.

bangkokis oli 30 kraadi sooja, kui ma tulema hakkasin. oli troopiliselt pime syda88. amsterdamis on euroopalikult h2mar varahommik, kell on umbes seitse ja sooja ei ole. sellest m6ttes, et null nagu. ma ei saanudki tuk-tuki osta. kiireks l2ks natuke. seeeest on mul taaskord kolm tundi aega, et avastada amsterdami lennujaama kirjeldamatuid v6lusid. tund aega internetti maksab 9 eurot. maitea, miks ma terve tunni v6tsin. unustasin vist 2ra, et ajavahet enam ei ole ja mul on siin sama hommik, kui eestiski ja kedagi msnis mu aega sisustamas ei ole. ma ei salli seda klaviatuuri. ta hakkab vastu natuke.

ma arvan, et viimane tai inimene, keda ma n2gin, oli bangkoki lennujaama v2ravas seisnud neiu. yleminek oli kuidagi j2rsk. kui see tydruk silmist kadus, oligi kogu taimaa l2nnu. minnes hiilis taimaa ikka natukese kaupa ligi. lennukis oli tai inimesi, v2rava juures, natuke isegi r22giti mikritesse tai keeles. aga 2ratulekul 'kl6psti' eurooplaste hulka ja k6ik.

piljardikohas t88tava poisi nimi on konn. tegelt oli ta nimi mingi taikeelne h22litsus, mis t2hendab konna. neil ongi t2hendustega nimed. konna-nimeline poiss r22kis, et t2iskuu toob 6nne. ta yldse r22kis palju. kohe hea oli kuulata. ma hakkan seda k6ike igatsema. p2ris alguses ongi igatsus alati k6ige suurem. koitu hakkasin kah juba tallinna minnes igatsema. p2rast oli nii palju uusi asju, et oma m6tete jaoks ei j22nudki ruumi. aga praegu on mul igav ja ma igatsen taimaad. niuks-niuks...

k6ht vaja t2is syya. k6ik euromyndid 2ra kulutada, mingit last-minute-shopi paska kokku osta. raamatut lugeda. siis l2heb yle.

huvitav, kasma siin yldse midagi publishida kah saan? eelmine kord ei saanud.

Comments