blogida tuleb ikka 2 korda päevas

Ma sulle räägin.

Mis ma täna tegin. Vennadel lõikasin juuksed maha. Natuke tegin süüa. Hm... nagu polekski midagi muud teind. Nõme kah niimoodi. Ise pole millegi põnevaga maha saanud ja kipub muudkui kirjutama. Ma mõtsin täna mitme asja tegemise peale. Natuke mõtsin koolitöö peale, natuke progemise õppimisest. Siis mingi hetk sain... mis sõna siia käib... nahutada? sõimata? pahandada? midagi siukest. Sest mul pole raha. Ja sest ma pole seda kellelegi andnud. Mind ajab kah kurjaks. Umbes pool järjekordsest muinasjutust kirjutasin ümber. qwerty on meelest juba läinud, seda võib vist edusammuks lugeda. Tähti ajan ikka veel omavahel sassi. Näiteks kirjutasin täna: "... ning seitse sügist mööda läinud, ei olnud neil lapsi, nemad aga tahtsid kangesti peoga saada." Ma arvan, et naljakas.

Comments