I never fake sarcasm

Mis ma öelda tahtsin?

Mõnikord ma mõtlen, et ma olen väga hästi ümbritsetud just parajalt õigetest inimestest. Ja siis vahepeal ma mõtlen, et võiks natu rohkem olla inimesi, kes minu kõrval kõndides kirsitubakat suitsetavad. Ja võiks olla üks-kaks tüdrukut, kes on nagu mina. Ma tean küll, et endasugused on need kõige tüütuma tegelased. Aga vahel ma mõtlen. Ja siis ma veel mõtlen, et neid inimesi võiks rohkem olla, kes pika mantliga käivad. Eriti just öösiti. Ja varahommikuti.

Vahel on läbi linna sõites siuke tunne, nagu mingis unenäos või alternatiivses muusikavideos oleks. Igal pool kõnnivad mingid asjad. Nagu oleks inimesed. Umbes sama suured. Mõned üksi, mõned mitmekesi. Kõnnivad, seisavad, vahel jooksevad. Aga kõigil on ühesugused kurjad maskid ees. Kõik kohad on neid täis. Nad on igal pool. Mingid inimese moodi kurja maskiga olevused. Hästi kõhe.

Comments