Brand new way to order drugs.

Ma tegin natuke kooltööd. Ma tean küll miks ma koolis käin. See on nii kuramuse hea tunne, kui jälle mõni kooliasi kaelast ära saab. See ei ole ainult kaelast saadud kohustus. See Tähendab ka asju. Haridust ja kogemusi ja puha. Ja mudugi selle lõputu süütunde pealt ära veeremine, kui midagi jälle tehtud saab. Seda tunnet ei saaks lissalt kodus passides. Siis ma vaatasin oma postkasti spamiosakonda. Ja nad muudkui pakuvad mulle droogasid. Jubenunnu neist. Enne seda käisin korraks annelinna taga ja Mikile lilli viimas. Tal ju sünna ja puha. Eile käisin vanas kodus ja rohelises vaasis oli surnud hiir. Hiirelaip. Väikese närilise surnukeha. Ükskord oli neid seal umbes viis. Seega ainult ühe leidmine oli peaaegu et kergendus.

Pea sai tühjaks. Ma hakkan nüüd täitsa tühja peaga sqli õppima.

Comments