Selline kirjutamisstiil sobiks aga võib-olla blogisse vms aga mitte tudengitöösse

Ma ei suudagi enam t6sist juttu kirjutada. Kohe tuleb mingi kramp kallale.

Hommikune turulk2ik. Turul on m6ttekas k2ia, sest t2pselt k6ige m6ttekamal turuajal on mul hommikul vaba moment enne kooliminekut ja p2rast lasteaedaviimist. Ma tahtsin lillkapsast, aga oleksin ka porganditega n6us olnud. Kumbagi pold. Yks ise2ranis 2ksi t2is vanamees k2is inimesi enda leti juurde kutsumas. Sibulit-sibulit. Ma ytsin, et mul on porgandeid vaja. Siis ta karjus yle vahek2igu yhele vene t2dile midagi ja see kukkus kohe leti alt hiiglaslikke porgandeid v2lja otsima. Ise kogu aja midagi vene keeles seletades. porgandid... tudeng... tasuta... v2ike laps... Umbes nii palju sain aru. Kusjuures mul pold last ju kaasaski. Tasuta porgandid n2pus, lasin ennast sibulaleti juurde kah tirida. Vanamees hakkab rediseid kotti toppima, kysib veel, kas yhte v6i kahte punti. Laskmata yldse ennast segada minu ainult 14 krooni omamisest. Rediste juures oli 15 krooni silt. Ja pundi sibulaid pani kah kaasa. Seega... ma sain kusagil 25 krooni v22rtuses kraami 14 krooni eest. P2ris lahe.

Raamatukogus oli vaikus. See lapsuke, kelle k2es on see raamat, mida ma lugeda tahan, polnud seda veel tagasi toonud. Juba veebruarist peale. Hea jobu. Gaimani raamatuid neil rohkem pole, vaatasin siis huvi p2rast, kui palju neil ingliskeelset Vonneguti on. Liiga. Palju. K6riauguni. Ma poleks kunagi uskunud, et ma mingiks ulmekirjanduse hulluks hakkan. Noh, ma mudugi jupp aega arvasin, et ulme on ainult tulnukad ja t2hes6jad ja v2rk. See on k6ik nende kehvade kirjandus6petajate syy. Definitsioon. Me ytleme, et raamat kuulub pahnakirjanduse hulka, kui sellel on pehmed halvasti kujundatud kaaned, seda ei saa kuidagi pooleli j2tta ja selle sisu/m6te ununeb v2ga kiiresti. (N2iteks ulmekad, krimkad, need odavad armastusromaanid.) Inimest, kes eelistab lugeda raamatuid pahnakirjanduse hulgast nimetatakse pahnalugejaks. (N2iteks mina) Kuigi sygavalt 6ela ja vaimuka pahna.

Hmm-hmm. Kell on 10:26. Mul kas j22b praktikum 2ra v6i olen ma vales ruumis.

Comments