hetkeseis

K2isin numbrilisi meetodeid vastamas. Ytles, et arvestatud. Siis ma kysisin, kas ma pean praksiylesanded eraldi arvestama. Praegu m6tlen, et 2kki poleks pidanud kysima. 2kki oleksin niisama kah arvestuse k2tte saanud. Aga asjaolu, et ma neid hommikul kella kuueni tegin, ei lubanud mul j2tta neid t2iesti esitamata. Ja siis oli t2iesti ulmeliselt ja hulluksajavalt aeglane Windows, kelle taga keegi oodata ei viitsi ja ma saan ylesanded esitada yks teine kord.
P2rast seda tuli mul geniaalne m6te natuke magamatapeaga Accessi ylesandeid vaadata. See on yks lihtne aine. Ja selles aines on eestikeelsed ylesandepystitused. Nagu n2iteks:
  • Klõpsake menüü Loo jaotise Muu nuppu Päringuviisard.
  • Klõpsake dialoogiboksis Uus päring käsku Lihtpäringuviisard ja klõpsake seejärel nuppu OK.
  • Klõpsake liitboksis Tabelid/Päringud käsku Tabel: Tellimused.
  • Topeltklõpsake loendis Saadaolevad väljad välja TellimuseID selle teisaldamiseks loendisse Valitud väljad. Topeltklõpsake välja Veomaks selle teisaldamiseks loendisse Valitud väljad.
Ma tean, et see ei ole raske. Ma lihtsalt olen praegu omadega selles kohas, kus 'viisardid' ja 'kl6psamised' on juba liig.

L2hen magan ennast v2lja ja sisse ja tagasi m6istuse juurde. Siis asun funktsionaalanalyysi endale p2he pigistama. Ma kohe genereerin mingi metafoori selle toimingu kohta. See on umbes nagu yritaksid t2is puhutud 6hupalli yhest v2ikesest august l2bi lykata. See on v6imalik, sest 6hupall venib ja teda annab peenemaks pigistada ju k6ikmisveel. Aga see on kuramuse raske ja aegan6udev. V2sitav, piinarikas, rohkeid ja liiga palju tagasil88ke omav.

Ma kujutlen ennast m88da koolikoridori r66msalt h6iskamas ja kepsutamas, kui ma FA 2ra teen. Siis ma kepsutan kohe tykk aega. Ja laulan ja tantsin ja olen ylenit2iesti r66mus ja rahulolev. H6iskav ja kogumaailma arrrmastav. Sellised kujutluspildid on lahedad. Natuke nukrakstegevad aga muidu t2itsa kasulikud. Peaksid mind ideeliselt motiveerima ja puha.

Ska on lahe. On kyll.
Indie on ka lahe.
Muusikastiilidel on nimed ja esineb inimesi, kes oskavad nendel vahet teha. Ja selgus n2iteks, et ma ei avastanud enda jaoks just hiljuti ska'd. Ma olen umbes 13st eluaastast seda kuulanud. Sest No Doubt. Sa vahi raiska. Oleks ma ometigi seda varem teadnud. Midak6ike oleksin ma saanud teisiti teha. Ohh...

Jaa, juba l2hen magama.

Comments

  1. Ma saan ka sulle lõpuks halvasti öelda- sa kirjutad liiga palju koolist.

    ReplyDelete
  2. see oligi mul selline plaan. et anda sirlale võimalus mulle kah halvasti öelda.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:21

    tegelt me siin räpsus kõik aeg seda lugeda tahmegi kuidas sul koolis läheb
    ja et sul läheb hästi ja varsti koju tuled

    ReplyDelete

Post a Comment