netikohvik

see traadita nett tegigi vehkat. ilgelt n6me. m6ni inimene on oma skype'i v2hemalt t88le saanud, mul pole sedagi. ostsin 40 rubla eest endale pool tundi internetti.

8.07
Well that was fun.
Alguses me tegime ryhmat88d. Kohe innukalt tegime. Sest meil on kokku kolm tydrukut ja kaks poissi. Tydrukud on innukad. Poisid aitasid lauda seinakontaktide juurde t6sta. Igatahes, tegime seal t88d ja tulevad need Eesti fyysikud, kellega ma tulin. Tulevad oma veinijutuga. Ytlen neile, et magus. Siis ytlen veel punane kah. Nemad r22kisid midagi rannast. Heakyll siis. Ise2ranis entusiastlik tydruk on punapea. Mulle ju tegelt meeldivad punapead. Ta on kusagilt... oota, ma m6tlen selle v2lja... Taanist. Just. Tegime mingid asjad 2ra ja l2ksime randa. Teel sinna komistasime otsa Marjele ja temaga komplektis esinevale Portugali tydrukule (h2stilahe). Ja yhele Dutch... Hollandi siis? lektorile. Igatahes, tegime poodlemist ja tegime randumist. Rannast leidsime terrve suuuure karja venelasi, kaks eestlast ja ьhe... kellegiveel. Maim2leta. Passisime seal, jхime veini. Venelased l2ksid 2ra ja asemele tuli leedukas. Kuulasime neid roppe ja/v6i rassistlikke anekdoote, mida Murca eriti veinisena esitas. (funny estonian girl) Targad fyysikud ryykisid ilmast. Tegid mingeid nohikunalju vahele. Obviously I’m not geek enough. Hullu meeelselt ilus vikerkaar oli. Siis me pildistasime seda hoolega. Sest ta n2rakas l2ks j2rjest ilusamaks ja ilusamaks. Millaski sai k6rini ja hotelli 2ra tuldud. Ja siis otsustatud, et hoopis p2ikseloojang on see, mida pildistama peab. Liftiga. K6rgele. Passimine liiga kallis restoran umbes kymnendal korrusel. Ja oligi hea. Aga tudi-n2rakas kippus peale. See leedukas oli p2ris 2nksa. Viskas kildu ja puha. Kuigi, Mitte Keegi ei viska nii palju kilde, kui Marje seda teeb. Just. Javaata, mingitel inimestel on mingi Portugali tydrukute vaimustus. Mulle hakkab vaikselt j6udma, miks see nii v6iks olla. Noh, eriti tobe on mudugi aint yhe tydruku p6hjal hinnata, agajah. Igatahes, mul oli tore. Oojaa, see punap2ine Taani tydruk kadus meil kusagil poole tee peal 2ra. Ju ta tahtis magada. Selgus, et ta on sedalaadi tydruk, kes hea meelega kuulab Aquat, Bakcstreet Boysi ja kellele ei tohi r22kida julmasid anekdoote Karupoeg Puhhi kohta. Arva 2ra, kas mina ja 2nksa leedukas sattusime t2iega hoogu v6i jah. Muhahaha.

Vahepeal, kui ma yleni liiga v2sinud olin, hakkas ligi hiilima kahtlus, et mul pole siin v2himatki m6tet. Sest ma pole yleni fyysikasse armunud. Triipudesse kogunenud pilved ei kyta mind yles. Ma vaatan ploti aerosoolipilvest ja teen wow, lendav v2rviline asi kontuurkaardi peal. Aga siis j2llegi tuli see, et Igal Pool on ju matemaatika. Sa ju ei saa minna ja teha reaalharus teadust ilma matata. Siis oli p2ris m6nna loengu ajal yles 2rgates avastada, et jeah... seda ma olen justkui 6ppinud. Ja et see on peaaegu isegi et p6nev. Ja puha. Kui netti jagub, on EKI leht koguaeg lahti. Saab yle kontrollida, et nad seal ees ei m6tlegi k6iki neid s6nu jooksupealt v2lja. Sellised s6nad on ingliskeeles p2riselt olemas. M6nda neist tegelikult teada ei teeks ka paha.

Otseloomulikult tulid ju win versus linux vaidlused. Oh, ma lausa armastan neid. Ja nad pidid maci kah sinna segama. Imekaunis. Ma lissalt istun seal k6rval, suskan vahele kommentaare ja irvitan omaette. Kusjuures, yhe sellise ma vist alustasin ise kah. Sest ma julgesin mingi asja kohta silmi p88ritades 8elda linux all mighty.


Ei, keeleoskuse puudumine ei takista mind liiga palju r22kimast, 2ra muretse.

Tegelikult, kui ma praegu ise2ranis tubli oleksin, paneksin ma j2rgmise testi jooksma. Siis oleks hommikul kohe v2rsked arvutisoojad errorid v6tta. K6lab nagu plaan.

Ja pildid. Nendega tuleb ju ka midagi teha.

Sellesse kohta j6udsin kah 2ra et “ohhissand kui tubli sa oled ise veel lapsega.” Mul pole midagi selle vastu. Laske k2ia. Olge h2sti uhked mu yle. See teema lissalt leierdatakse nii 2ra. Eriti veel nende poolt, kes ise lapsi ei oma. Lastega inimesed on selle koha pealt poole v2hem ytlevad tavaliselt. Ise2ranis veider. Yheltpoolt on lastetud inimesed eriti shokis su tublidusest lapse k6rvalt, nagu oleks laps mingi tohutusuur yletamatu takistus. Aga samal ajal on terve kari lastetuid inimesi, kes on nagu: Misteeks? Saaks lapse 2kki. Lapsed on nunnud. Misteeks? L2heks kinno 2kki. Filmid on lahedad.

Хlad ja kael on j6hhkralt valusad ja kanged. Ei ole m6nus. Kaugel sellest.


9.07

Tegelt on juba palju rohkem. Kuup2ev, ma m6tlen. Aga teemet, seiloe praegu. Kasuta tyhikuid, naine.

Kuis tuu oll... K6gepealt nad m2ngisid jalkat. Ei, k6igepealt oli umes miljon loengut ja ylesannete lahendamine sinna otsa ja s88mine-kohvitamine sinnavahel. Siis oli jalka. Mis oli igav vaadata. Passisime rannas, sinna tulid k6ik need teised inimesed. Osa neist k2is ujumas. P2rast oli millegip2rast meil liiga palju suuuuurtes pudelites vodkat. Ja p2rast umbes seitsmest kellakaheni 6uesolekut s22skedetoitmist tulin 2ra. Uued inimesed olid ka. Yhe vanema tyybiga r22kisin fotokatest. Ta esitas kysimusi ja r22kis sinna tarka juttu vahele. Siis oli yks h2belik vene poiss, kes ei tahtnud yldse ingliskeeles r22kida, aga ta sai sellest natukene aru. Siis see leedu tyyp ja ьks vene tydruk t6lkisid mulle tema juttu. Jah, kahekesi. See oli naljakas. Ja tegelt ma ju natuke saan venekeelest aru. Aga see leedukas ei saanud v2ga h2sti k6igest aru ja see venelanna ei osanud seda k6ike ingliskeelde panna. Nalkakas noh. Igatahes... polem6tet k6ike ymber jutustama hakata. Sheff oli. Ma alati kadestasin inimesi, kes kдivad rahvusvahelistel asjadel, kus nad kohtavad paljusid erinevast rahvusest noori. Ja nyyd mul on see. Ja see ongi nii tore, nagu ma alati kahtlustanud olen. V6ibolla natu toredam.

Yks Hispaaniast tulnud bioloogia-daam tuli muga juttu ajama, kui ma ootasin, et mu mudel oma nuputamisega valmis saaks. Hispaanlased ju puudutavad oma vestluskaaslasi. V2hemalt see eksemplar. Tal tuli see sujuvalt v2lja. H2sti stiilselt nagu. Yks hдstinoor hispaanlanna on meil ka. Aga ta on lukus. Ei puuduta kedagi, ei lase kedagi endale ligi. Ja p2rast neiu portugalist – Jeanna – r22kis mistunne on olla L6una-Eurooplane ja elada soomes. No m6tle ise.

Viiskend neli pilti yhe p2evaga. Hullu meelne.

Pesukarud t2itsa seksisid, kui me sealt m88da l2ksime. P2rast emane haigutas pikalt.


reader ytleb, et 43 new items. palju. liiga palju.

mingi pooled suured algust2hed on puudu. maiviitsi parandama kukkuda. sest see t2pit2htede asemele tekkinud vene kriksatrullide 2ra muutmine oli juba liig.

Comments

  1. Anonymous17:08

    "Aga siis j2llegi tuli see, et Igal Pool on ju matemaatika. Sa ju ei saa minna ja teha reaalharus teadust ilma matata. Siis oli p2ris m6nna loengu ajal yles 2rgates avastada, et jeah... seda ma olen justkui 6ppinud. Ja et see on peaaegu isegi et p6nev. Ja puha."

    Üks pilt on väärt 48 sõna

    http://imgs.xkcd.com/comics/purity.png

    ReplyDelete

Post a Comment