this post doesn't make sense. neither does this apple.

Mida lastetud vallalised üksi elavad inimesed kodus teevad? Niipalju kui mina aru olen saanud, käivad nad kogu aeg poolalasti ringi, kuulavad muusikat liiga kõvasti ja kutsuvad sõpru külla. Langetavad spontaanseid otsuseid. Mul on üksi elamise nädal. Sest Räpinas on lastel kõigil koolivaheaeg ja see oli hea põhjus üks lasteaiavaheaeg ka teha. Nüüd ma siis harrastan innukalt neid üksi elavate vallaliste tüdrukute asju. Nii hea. Ma lausa mõtlen, et hullun pärast viimast loengut eriti ära ja lähen hoopis raamatukokku. Pärast kooli raamatukokku minemise luksust saan ma endale lubada. Päris änksa. See ei ole see, mis sa võibolla arvad. Mulle meeldib ema olla ja Koit on hirmus tore laps ja puha. Kõik need asjad. Ja ma tean, et kui ma kogu aeg üksi elama peaksin, oleksin ma nigunii poole ajast kurbjavihane, sest millelgi pole mõtet. Emaks olemisel on mõtet. Aga vaheldus on tore. Vaheldus ruulib ka.

Kohv. Lõunasöök kaasa teha. Riided selga ajada. Täna võib osutuda seelikupäevaks.

"What’s it like to have the body of a 10-year-old boy?"

Seda K e i r a K n i g h t l e y' g a filmi vaatsin. Do-mi-no. Lõpuni ei vaatand. Päris igav oli. Aga tšikk oli pandav. Eriti selles rollis. Pandavad poisipeaga tšikid. Relvadega ja rohke palja nahaga igalt poolt paistmas. Suitsetamas sigaretti. Oma elu päästmiseks sületantsu tegemas. Mulle sobib.

Peaks natuke vähem lesbilist juttu ka vahepeal ajama. Mehed...mmm... Mehed on tore. Neil on mitu head omadust. Mõnel rohkem kui mitu. Mehed on soojad. See on kuidagi nii ehitatud inimestel. Et mehed on soojemad kui naised. Maitea miks. Võibolla on asi aint minus, madal vererõhk, külmad käed ja värgid, teadküll. Need kes õpivad matemaatikat, on mõnikord ümbritsetud imelikest meestest. Mulle sobib. Parem kui igavad mehed.

-Kallis, sa oled nagu radiaator.
-Kas nii soe?
-Ei, ribidega.

Õujeah, ma pean kümneks koolis olema ja mul on juba 9läbi lõuna valmis ja kohv joodud ja riided seljas. Silmad tuleb joonistada. Pane tähele, ma olen võimeline ka nii vara valmis olles lootusetult analüüsi seminari hilinema. Täpselt nii osav olengi. Näiteks: huvitav kus mu lõunasöögi karp on ja kas ma tahan täna katkisi saapaid või liiga kõrge kontsaga saapaid. Sellele võib tunde kuluda.

Ahendav operaator on pidev.

Üks teine lause, mis ei seostu.

Maslow püramiidis on seks alumisel real ja seksuaalne intiimsus keskmisel. Täpselt nende vahele jääb muuhulgas see, mis tolles ingliskeelses oli ‘security of body’. Ma kirjutan endale seda-ikka-peaks-teadma asju õppematerjalidest välja ja riputan arvuti juurde. Siis ma saan neid aegajalt vaadata ja nende peale mõelda. Nüüd ma mõtlengi. Mõtlen, et see vahepealne rida nagu ühendab. Lipschitzi tingimuse peale ei mõtle. Sest see on sümbolites kirjutatud ja kui ma pilgu igavlevalt ekraanist mööda lasen, mul see osa ajust ei tööta. Siis töötab aint sõnu lugev osa.

Nuvot, nüüd on kell juba päris palju.

pealkirjavaras.

Comments