not about love

Mul pole tegelt põrmugi aega. Aga ma tahtsin lissalt ära mainida.
1. Mulle meeldis, mis Aet uskumise kohta ütles. Ja see ka, kuidas ta ütles.
2. Siis mulle meeldis see, mis seal meeste ja Remarque'i kohta öeldi.
3. Ja mulle hullult kohutavalt meeldivad need pildid, mis Kärdul orksis on selle vana kaameraga tehtud. Osa on lissalt ilusad, aga mõned on täitsa ahhetamapanevalt... mingiasi... ahhetamapanevalt vanakaamerafotodeasi. Ma just vaatsin ja ahhetasin. Linki vist pole mõtet panna, jah? Ise võid otsida.

Loomulikult olen ma jälle järgmisest ise oma laule laulvast tšikist sisse võetud. Kuidas ta nii lahe saab olla.
Oh, häda, selle kohta saab aint lingi võtta. See on hullu lahe-imelik.

Teine värk lisaks värgile noorte tšikkidega on mul väikeste varajaste kontsertsalvestustega. Isegi käe pealt filmimine annab sellele midagi juurde.

Comments