buu!

Nuvot. Vean kihla, et seda sa nüüd küll ei oodanud. Mina siin. Mul on homme mingi asi linnas ajada ja ma sain juba täna metsavahelt ära linna ja hõissasaaah. Sest laagris tuleb hullumeelne igatsus tsivilisatsiooni järele. Nüüd ma rõõmutsen selle üle. Käisin veega wc-s. Laagris on need sinised festivalipeldikud. Kuulan kõlaritega muusikat. Laagris laenan laste käest klappe ja tegelt pean ma kogu aeg kasvatama ja ei tohi batuudil hüpates punkrokki liigakõvasti kuulata. Lugesin oma emaile. Reader ütleb 273 uut iteemi. Laagris me vaevleme juba kuuendat päeva ilma internetita. Olen päikest saanud ja natuke ära põlenud ka. Olen sääski, parme, kärbseid rõõmustanud. Olen tutvunud paari uue täiskasvanu, umbes milllljoni 10-aastase lapse ja mitmete teismelistega. Olen imestanud laste tähelepanuvajadust ja keskendumisraskusi. Olen imestanud teismeliste viitsimatust ja teravmeelsust. Olen keelanud käskinud kasvatanud juhendanud õpetanud hoolitsenud pahandanud lohutanud mänginud jooksnud ujunud korraldanud valvanud reguleerinud nõustanud... Huvitavate loomade sektsioonist väärib märkimist täitsa suht-koht normaalsed toredad teismelised, kes oma südame põhjas usuvad, et alguses lõi Jumal maa ja taeva ja maa oli tühi ja paljas ja pimedus hõljus sügavuse peal ja Jumala vaim hõljus vete kohal ja kõik see jutt, mis sealt veel edasi tuleb. Ja et Murca on patune. Õnneks ei pane nad seda mulle pahaks. Nad on seda rahulikku sorti usklikud, kes käivad ringi ja kõigest hoolimata üleni lasevad olla ja armastavad. Aga nagu... selles heas mõttes, ma mõtlen.

Nii hea on kirjutada.

Tellisin endale hiina toitu, kuigi mul on see kuu täiesti ullmeliselt vähe raha. Aga mulle lissalt nii kohutavalt meeldib vahel mängida, et ma tegelt olen üleni rikas ja ja võin teha, mille järele mul isu on. Ma pole omadega nii pankrotis juba tükk aega olnud.

Laagris kulub tahvel šokolaadi päevas.

Ma olen nagu need sõjaväest tulnud kutid, kes ei oska millestki muust rääkida.

Hästi kriipilt pikk ja täpne deja vu oli mul ka täna. Õudne. Mis värk nendega on?

Ma lähen nüüd magama. Voodisse. Nii hea.

Comments

  1. Kule - peris kena oli lugeda!!

    ReplyDelete
  2. niiiiiiiiii armas üllatus!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Post a Comment