On the other side from you



See lugu tuli eile raadiost. Ma tundsin suht selgelt, kuidas selle refrääni meloodiakäik mu ajju kõrvetub. Arva ära, kas see veel kummitas hommikul või jah.
Kohutavalt hea vastik lugu.


Muidu on mul kolme tunni pärast üks kontrolltöö, mille ma alles eile õhtul avastasin. Ja ühe päristöö pean ka täna ära tegema.

Lapsevaba sessiaeg algas. Esimesel võimalusel kirjutan end raamatukokku sisse ja aitab naljast.

Esmaspäeval on selle semestri kõige raskem eksam. Neljapäeval kõige suurema kodutöö tähtaeg. Ja üks poolik psühhieksam ka. Esimene hinne on käes. Tervelt kuue eapi jagu suurepärasust. because im awesome.

Comments

  1. Tere! Ma ei oska muudmoodi ühendust võtta, et küsida: kas ma võin su hingematvalt maalilised makaronipildid otse oma bläägi kah üles panna, muidugi autorile viidates? Mõtlesin, et äkki võin, kuna viskasid lingid kaastööd luniva postituse alla, aga igaks juhuks küsin üle.

    ReplyDelete

Post a Comment