Don't worry, it only seems kinky the first time.

Läksin hulluks. Tagasi kahe nädala pärast.


cuteoverload.com

Kas saab olla, et naise kirjeldatud ideaalmehe omaduste hulgas pole ühtegi sellist, mis mõnel tema lapsepõlve/nooruse isafiguuril on. Mitte et ma ütleksin, et Freudil õigus on aga. Ei saa ju komplekteerida mingeid suurepärase mehe omadusi ja ilma et see mitte kuskiltkipidi isa ei ole. Ikka natuke otsapidi ju on mingigi.


Kui keegi tahab öelda, et ta pole mingis tegevuses väga osav, siis ta võib öelda, et ta imeb selles. Aga kui ta suhetes imeb


It may be that your sole purpose in life is simply to serve as a bad example

Oh google docs. Ma armastan sind küll. Aga sa ajad mind vahel nii närvi, et õuudne. Et kohutav. Kaks korda on mul esitlus poolest saadik peppu läinud, sest ma hakkan viimasel hetkel seda googledocsi üles panema ja tema hakkab näkku panema. Ja mingi ulme on dokumendi servade hoidmisega ka. Ei mahu mulle pähe.


Kas sa oled kunagi windowsis kasutanud selle paremkliki menüü New alt midagi muud peale Folder? Sest seal on terve kari asju ju. Saad kaustas luua tühja faili, ilma vastavat programmi lahti võtmata, näiteks. Ma just proovisin. Ni veider. Kes nii teeb.

Mul on ilge tahtmine proovimise mõttes fizzbuzz programmi kirjutada, aga ma peaksin tegelikult didaktika eksamiks valmistuma.
Ilged tahtmised haaravad mind eksamieelselt, sest ma lihtsalt olen selline loomake.
Jäätis on ka otsas.
Ja raha.

Ma kuulan kogu aeg Damien Rice'i. Maitea miks.

Üle saamine on niisugune protsess, mis ei lõppe kunagi otsa. Nagu arvu pooleks ja pooleks ja pooleks jagamine. Isegi neetult kaua aega hiljem on seal värki järel. See värk võib juba vabalt olla umbes üks üle seitsme miljoni, aga see on. Selleks ajaks võib olla juba seitse uut värki, poole suuremad ja rohkemaid käitumisi ennustavad, aga see esialgne värk on ka veel alles.


Diego Alborghetti


- You said that love beats the demon!
- I am, and it will.


Comments

  1. Freud Freudiks, aga kui mees ei oska parandada televiisorit, nõeluda oma sokke, ehitada autot jne ei ole ta minu meelest eriti mees
    Kirjanikud ja kunstnikud on küll ahvatlevad ja veetlevad, aga koos elada ma nendega ei sooviks
    Et kui auto tee peal katki peaks minema, ta midagi peale hakata ei oska või et mu elamine on ripakil tehnikat täis, sest mu abikaasa nii proosaliste asjade peale oma ajusid ja käsi ei kuluta, ei kujuta ma ette, et ma päevagi sellise mehega koos elaks
    Mu tütardel on siis üsna raske leida endale meest, sest kui lisada peenmehhaaniku omadustele veel see, et mees peaks peale tehniliste teadmiste kõike lugenud olema ja olema veel mõnus pereisa, kes ilmeka häälega lastele juttu loeb ja kõike kenasti rahulikult seletab nagu võrdne võrdsega
    Kui ringi vaadata, siis selliseid mehi enam pole ega vist ka tule, siis on tulevik tume
    Siis peab vist mõne erudeeritud koduilu kusagilt üles korjama;)?!

    ReplyDelete

Post a Comment