2010 p-p-pildis

Üks aasta.
12 kuud.
Üks kuu. Üks pilt.
Sest ma mõtsin, et ni oleks lahe.
ja mai viitsi ühtegi muud blogivärki sel puhul välja mõelda.


Jaanuar. Suht siis muud ei olnudki ju.

Veebruar. Mina kui seksikas noor David Bowie. Roju sünna mudugi.

Märts.
"From the darkness that surronds us."
istun raamatukogus ja blogin

Aprill. Koit õpib klaverdama. Sest see.

Mai ja võililled ja üldse. Koit pildistas.

Jaanipäev Supilinnas. Me põletame mööblit ja sööme kärsatatud liha, mis kunagi tõenäoliselt oli kass.

Juuli. Olen taltsutamatu fotopede. Pildistan päikest ja vihmaseid õunapuid.

Augusti öö. Mmm... Mulle meeldib, kuidas see paigast on nihkunud.

September. Atekas. Värvid omg.

Ilus oktoober. Täpselt 3 värvi ühel pildil.

November. Prantsuse leitnandi tüdruk. Ilus sein karatetrennis.

Detsember. Mul on juhendaja, kes mind toidab. See on mu robot, me teeme temaga koos lõputööd. Ta nimi on 13.

Comments