milleks riistad, kui nendega luua ei saa

Oluline mõiste - tillitalumatus. See on seisund, mis väljendub võimetuses süüa tilliga maitsestatud toite. Põhjuseks haruldased maitseeelistused või traagilised kogemused tilliga tundlikus lapseeas.

Tegelikult ma tulin lissalt ütlema, et ma lähen ka ära. Nagu kõik. Ma lähen kaheks nädalaks üldiselt Saksamaale, aga eks paistab. Küll ma vast postitan ka, kui aega jääb. Tead küll.



Hästi teemakohaselt üks posu pilte mu Tartust ja muust:

misma oskan öelda

Üks nendest teise valgusega päevadest.
Mingid roosad pilveräbalad lissalt vedelema jäet'

Vaata, pääsukesed ka

Vaatasin ükspäev, et Karlova ju

Vihm teeb toredaid asju

Väike Mii poseerib viimasel ajal nagu kiisud
päike muidugi teeb, mis tahab


See on siis, kui kiriku peal istuda. Aga valgus on täiesti iseseisvalt arust ära seekord.

Agasis jamh. Suvi üleni.

Comments