miks tänane päev erines paljudest teistest

* ma nägin surnud kassi autotee peal ja ei pööranud pead ära. vaatasin. pikalt. maitea, miks.
* mul tuli mitu head mõtet ja mõttekäiku ja ideed. nad tulid parves. nii hea sai.
kõik sai selgeks. ja korda. nii ongi.
* sain endale jälle posu pikki pükse. sirla andis. mina olengi kaltsukoguja.

lisaks veel mõned seisukohad minu poolt.
. see, kes saab analüüsi ettekande eest 15 punkti, on tark. mina ei saanud, aga selliseid oli küll. vähemalt üks.
. mina isiklikult saaksin küll ilusam olemist teeselda, aga mitte targem olemist. targemaks tuleks päriselt saada. maitea, kuidas. välja mõtlen, annan teada.
. kui filmil ei ole heli, siis on koodekeid vaja. seda ütles üks teine tark mees.


ivil on nüüd näiteks nii, et tal tuleb tuppa üks kaabel, mida mööda jooksevad üheskoos 22 telekanalit. aga ivil ei ole seda lehtrit, mis kaablist tulevat kraami pildiks teeb. ta ei taha kah. niiet, kaabel on niisama. ma arvan, et lahe. aivil olevat jällegi niimoodi, et lennuk tuli ära, aga aivit peale ei võtnud. eksta siis proovib järgmisega.

mulle meeldib see raamat, mida ma loen.
mulle ullult meeldib see seebikas, mida ma iga esmaspäev vaatan.
see maja, kus ma elan, on tegelt ilgelt lahe.
ma arvan, et ma täna ei tee tõenäosusteooria ülesandeid. ma teen neid homme.
mulle meeldib mu voodi, sest see on enne mind mõnusalt soojaks magatud. (jah, meil siin põhjamaal on soe = hea. matean küll, et mõnele meeldiks hoopis eelJahutatud voodi).


ma tahan ühe inimesega sõbraks saada. ta vist ei tea veel seda.

Comments