',.pyf



Kuidas sessis olla
  • joo kohvi
  • õpi ja tee koolitööd mingis kummalises rütmis
  • maga kummalistel aegadel erinevaid koguseid
  • harrasta mõttetegevuse intensiivsust kogu skaala ulatuses
  • mõtle kogu aeg seksist
  • mõtle vitamiinide söömisest
  • söö rämpstoitu, söö mida kätte saad, söö öösiti
  • unusta ära vabad hetked
  • kontakteeru vabadel hetkedel üllatavate inimestega, tee neile üllatavaid ettepanekuid
  • joo liiga palju kohvi
  • ignoreeri tavalist ööpäevarütmi
  • räägi sellest
  • kanna samu riideid mitu päeva
  • pese juukseid
  • tee maniküüri, pese nõusid, organiseeri oma raamatupidamist, sorteeri raamatuid ja konspekte
  • vaata korraks youtube'i
  • mahuta ühe ööpäeva sisse ebainimlikult palju produktiivsust ja järgmise sisse umbes üldse mitte
  • tee katseid tagasi saada kontakt iseendaga
  • proovi mitte unustada kassi sööta
  • joo vahepeal teed, et aru saada, milleks on kohv leiutatud
  • tee raamatukogupäevi
  • uuenda fb staatust, blogi
  • nuta suvaliste asjade pärast
  • naera suvaliste asjade peale
  • veere jalgrattaga südaöö paiku ümber kvartali


Must küünelakk.

Nüüd, kui ma pole enam äärmuslikus ajahädas (eile ja üleeile olin), pole nagu motivatsiooni ka. Kuigi võiks praegu rahulikult mitmest asjast osa või alguse ära teha. Ja keegi ei keela tööde esitamist enne tähtaega. Ma olen kuulnud.



(6:09:08 AM) m u r c a: mulle on juba hädasti seda vaja. ma hakkan vaikselt tajuhäireid omandama
(6:09:44 AM) Falsum: Meelepetteid?
(6:10:03 AM) m u r c a: mhmh
(6:10:08 AM) m u r c a: meelepetteid jah
(6:10:43 AM) Falsum: Tajuhäired muideks jagunevad meelepeteteks ja psühhosensoorseteks häireteks ning meelepetted jagunevad illusioonideks ja hallutsinatsioonideks.
(6:11:17 AM) Falsum: Ja kui sul need on siis sa tavaliselt ei saa sellest aru, vaid see on sulle subjektiivne reaalsus.
(6:12:03 AM) m u r c a: awesome
(6:12:16 AM) m u r c a: psühhosensoorne häire kõlab ka suht isuäratavalt


Oleks ka pidand psühhopatoloogia võtma.
Jah, meil oli vestlus kell kuus hommikul. Mis siis?


Veel teha: Kuus kodutööd. Kolm eksamit. Kaks kokkulepet õppejõuga. Vaikselt hakkab juba lahenema ju.

Ma arvasin, et ta ei pane mulle üle E, ükskõik kui palju ma pingutan. Ma arvasin, et mul läks eksam nii halvasti, et ma pean selle uuesti tegema. Lähen tulemust saama ja kõigepealt ta räägib mulle, kuidas ta oleks minust rohkem oodanud. Võtame arvesse, eksole, et ta nigunii must eriti palju ei pea. Ja siis ta võtab ette ja niimoodi sõbralikult mõnitab mind natuke aega, et ma jäägiklassis tehteid ei oska teha. Tegelt ma oskan. Lissalt... see ei paistnud seal välja... mingitel täiesti ulmelistel põhjustel olin valesti teinud. Ja sis ta teatab, et ta paneb mulle D. St kaks palli kõrgema, kui ma olin kartnud. Ühe palli kõrgema, kui ma olin maksimaalseks võimalikuks pidanud. Ni šef.



Comments

  1. Loodan, et jood kohvi ikka piimaga, muidu stress ja kohv ja maohaavandid. Täitsa reaalne.

    ReplyDelete
  2. Kui jood kohvi piimaga, on enam-vähem, muidu aga stress ja must kohv ja maohaavandid ja. Täitsa reaalne.

    ReplyDelete

Post a Comment