seebikauni

ma nägin unes, et ma läksin sünnitusmajja oma lapsele järele. noh, et ma olin eelmine päev lapse saanud ja nüüd läksin teda vaatama. 2 tädi, kellele ma seal haiglakoridoris oma soovi teatasin, olid kuidagi veidrate nägudega. ma mõtsin, et äkki nad kaotasid mu lapse äragi. aga ei kaotand. mind viidi mingisse tuppa, seal oli mähkimislaua peal laps. ja selle all riiulis teine laps. kaksikud noh. ma seisin ukse peal ja ütsin, et mul ei saa kaksikud olla. ma sain ühe lapse ju. nemad ütsid, et vahel lähebki teine meelest ära. et tegelt oli kaks. läksin siis neid lähemalt vaatama, poisid olid mõlemad. sellised nummid. siis ütles see haiglatädi, et ma pean nendega kontrollis käima 5 korda nädalas, et Oliveril on vaja veel jalad üle vaadata. ma küsin siis, et kumb neist Oliver on. tädi vastab, et ma võin ise valida. ja kui ma mainisin, et ma tahaks üldse oopis teisi nimesid panna. selliseid, mis ei ole oliver, sai tädi vist veits pahaseks. korraks veel mõtsin, et peaks mehele kah ütlema, et tal nüüd 3 poega on. aga siis ma ärkasin juba üles.

üks väheseid kordi, kui mu unenägu on ümberjutustatav. tavaliselt on nad ikka kõvasti segasemad. ja näädsa, ma ei näe ainult seksuaalperverssusi unes:D

Comments