üks järjekordne päevakokkuvõte

vahel tuleb neid teha. siis on nagu ülevaade või nii...

ärkasin umbes poole 8 ajal, kohvitasin, peksin oma arvutit, läksin kooli. koolis oli algebra praks koos tunnikaga, mis läks sitasti. jälle. koolist jõudsin koju umbes 10 ajal, raigo vudis tööle, mina jäin koiduga koju. siis ma tegin igast perenaise asju. tõin kuivatist oma niiske pesu ära, (kuivatiga oli üldse mingi imelik asi), riputasin seda pesu, tegin mingit sööki koidule, peksin oma arvutit, tapsin 2 prussakat. rõvedalt suurt, kusjuures. igatahes, mingi hetk jõudsis kohale, et mu arvuti on omadega ikka totaalselt perses ja on aeg midagi muud peale "OK" vajutamist peale hakata. läksin joalate juurde. lapse võtsin kah. joalate juures tegin süüa (kartuli-hakklihavorm juustuga ja karamell-kissell), vestlesin, pügasin miki juukseid, kuulasin soome folkmuusikat. natuke enne kuut tormasin trenni. jäin mudugi lootusetult hiljaks ja olin sunnitud ventilatsioonitorude all vehkima. äärmiselt ebamugav, samas nii mõneski mõttes naljakas. pärast trenni ronisin kaalule ja oh üllatust - ma olen 2 kilo juurde võtnud. ma arvan, et tänu trennile. mudugi võivad need olla lihtsalt läbi astuvad kilod, mis peagi surevad igavusse või kolivad kellegi teise peale, kes oskab neid paremini pahaks panna. siis ma läksin ja ekslesin natuke vihmases pimedas linnaäärses tööstusrajoonis. muuhulgas astusin läbi ühest bussipargist, kust ma leidsin eest pontsaka punapäise dispetšeri, kes oli õndsas teadmatuses teemal bussi unustatud pleier ja kaks sigalakku täis bussijuhti, kes läksid minu ilmumisest pisut ähmi täis. asjaolu, mida nad ka väljendasid vastavalt oma joobeastmele. tagasiteel riskisin pisut oma eluga, tehes vasakpööret parempoolse rea paremast servast, valgustamata jalgrattaga. noh, ja nüüd olen ma jälle joalate juures. kaarel on natuke mu läpakat näppind ja kogu valmistatud toit on ära hävitatud. ma arvan, et kui see punase vihmavarjuga viirusetapja oma tegemised ära on lõpetanud, siis ma lähen koju. vist ongi kõik.

muuhulgas tuleks mainida, et kogu päeva liiklesin ma tänavatel jalgrattaga, mille lenksu küljes on valge mina-olen-tartlane-õhupall. ja ma kannan praegu musta-valge ruudulist sonimütsi.

Comments