Rob Zombie - Never Gonna Stop

kas sa 2003. aasta folgil käisid? siis sa võibolla mäletad neid võtmehoidjaid, mida tookord jagati. väike valge karbike, kus hoitakse kondoomi. ma sain täna mõned sellised. uued, ilusad. annan nendele ära, kes küsivad. kui ei küsi, sunnin mõnda ette jäävat inimest seda vastu võtma.

täna oli sitaks hea trenn. täna oli jälle raamatukogus algebraõppimine. kas just sitaks hea, aga ma arvan, et tulemusrikas ja edasiviiv. täna oli mul villane seelik. mulle ei meeldi villane vastu nahka, paha on. reedel on mul: 1) eksam 2) vanaisakülastamise päev 3) hiphopi peole mineku plaan.
laupäeval asun titevaatlusele.

see vist ei üllata kedagi, kui ma väidan, et mul on täiega andekas laps? ma siis hoian endateada.

uni on silmas. mehel on armukadedusparanoia. rob zombie on nagu marilyn manson + alice cooper. ma lugesin bussis raamatut ja süda ei läinud pahaks.

Comments

Post a Comment