Barry Bostwick - Dammit Janet

Eilne päev erines selle poolest, et see sisaldas Sündmusi ja Juhtumisi. Tohutu päevotsa kestev söögitegemine, natuke Sirla diivani kollaseks tegemist, mingi kohvitamine Ivi juures, veits taksotamist ja muidugi Zavood. Sirla diivan on nüüd imeilusakene. Nagu mooduvärk kohe. Taksoga oli näiteks siuke asi, et meil oli vähe raha ja kümme krooni jäi puudu. Taskud juba pahupidi keeratud, viimased kroonid müntides välja käidud ja taksojuht tapsutab jalga "Kümme krooni on veel puudu." Ei mingit haletsust, vaene ja lapsega või mitte, oma taksoarve pead sa kroonipealt kinni taguma. Kuskil on ikka mingid piirid, tütarlaps. Zavoodis oli midagi zavoodilikku. Ma arvan, et ma tantsisin ühe kõhna lapsnäoga poisiga vist natuke. Oliver muidugi keeras koguaeg kõigile. Aivi ja Miki asusid juba enne mind minekule. Nad on mingi komplekt. Miski nelja ajal läksin koju ja oligi.

Kuidas käib emotsioonide põrkumine. Mina tulen hommikupoole ööd koju, mu mees on kuri, et ma nii kaua ära olin. Selline asi ajab mind kurjaks. Keskurat on tema minu õuesolemisaegadele hinnanguid andma? Olen nii kaua õues, kui mul parajasti vaja on. Selle peale tema solvub, et ma tema peale ilmaasjata kuri olen. Siis olen mina häiritud veel selle pärast, et ta igast tobeduste peale solvub. Ongi põrkumine. Põrkumise käigus on iga järgnev põrge, mis jõuab, natuke lahjem. Siis lahustubki ära. Mul vähemalt, ma teiste inimeste sisse väga hästi ei näe. Võibolla, kui ma näeksin, oleks asjad poole lihtsamad. Võihoopis keerulisemad. Nigunii oleks keerulisemad.

Agamiks ma ilusti suuri algustähti kasutan. Aivi pärast. Tema kasutab, siis on igasugune kirja teel suhtlemine imelik, kui temal on suurtähed ja mul ei ole. Tuleb koguaeg tahtmine neid igast õigetesse ja valedesse kohtadesse toppida. Nüüd siis ongi. Iseenesest tuli.

Tim Curry on faking geniaalne. Näidisvideo on siin.

Hommik oli selline, et ma panin Lustakad Jalakesed mängima ja magasin veel. Siis ronisin üles, panin ühe seeliku pahupidi selga ja käisin koridori teises otsas korraks. Siis magasin veel. Minu praeguse seisundi põhjal võib oletada, et seda oli ikka liiga vähe magamist. Ja külm on kah natuke. Keegi helistas, aga mai kuulnud, telefon oli teki sisse mässunud.

Lapsedressuur

murca: koit, kui vana sa oled?
koit: poiss
murca: poiss jah, aga kui vana?
koit: kuusteist
murca: ei ole, kaks oled
koit: kaks
murca: aga kui vana emme on?
koit: ee.. emme on poiss

Ma hakkan söögiga tegelema nüüd. See käib nii, et ma panen pikliku saia vahele liha, juustu ja kuumtöötlemata juurvilja, tõstan selle puntra mikrouuni ja hiljem söön ära. Minumeelest on kah väga põnev.

Comments