vihmakene

eile juba natukene 2hvardas selle vihmaga. t2na hommikul myristas ja hakkas sadama. v6inoh, sadama k2ib tavaliselt tilkade kohta. t2psem oleks 8elda, et kallas. p2rast sadas natuke peale.

eile oli rahulik. jalutamine. 6htu oli juba pilvine, niiet palavust ei olnud. praegugi on suht jahe. mingi 25 kraadi n2iteks? ma kah ei tea ju. siin termomeetreid ei harrastata. aga kaalusid kyll. peaaegu iga toidupoe eest on elektrooniline kaal, mis yhebahtise sisestamise peale saja grammi t2psusega kaalu n2itab.

mul on nyyd elu esimesed p2ikseprillid vist. ei, lapsena kah olid kunagi mingid. aga nyyd on sellised, et sobivad isegi. hea.

eilne motikatakso. hakkame s6itma, juht s2tib peegli paika, heidab yhe pilgu peeglisse ja ytleb: "you beautiful. i think i buy you." tehinguks mudugi ei l2inud. see on lissalt siinsete komme komplimenti teha.

kui ma varem olen v6ibolla m6nele maininud, et siin r-t2hte ei ole, siis t2psemalt v6ttes ei ole see p2ris 6ige. siinsete kuulmine ei tee vahtet r ja l t2hel. sellest tulenevalt 8eldakse euroopa kohta eulope ja tihti on baari eest tibid lausega: "come inside, priiiis!"

uudishimulikule kommenteerijale soovitus toppida oma nina asjadesse, mis sinusse kasv6i natuke rohkem puutuvad.

t2na l2hen vist kinno. v6ibolla karaoke baari. turuga on kahtlane, sest sadas ja ei ole teada, kas seal midagi t2na yldse toimub.

Comments

  1. See lause "you beautiful. i think i buy you" kõlab väga kapitalistlikult minu arust.

    ReplyDelete

Post a Comment