mina olengi see, kellel kodus internet on

Tuli netimees, võttis mingi suvalise seinast välja tuleva juhtme pihku ja voilà.

—used to call attention, to express satisfaction or approval, or to suggest an appearance as if by magic

Miks ometi olen ma elanud nii palju aastaid uskudes, et remonditegemine on lootusetult kulukas? Täna käisin pahtlit ostmas. Mingi 30 krooni läks umbes eluaegse pahtlivaru eest. Ma algul hullult mõtsin, et ma tean küll kus pahtel on. Ma leian ise üles, et ole vaja mind sealt üle leti nii haletsevalt-abivalmilt põrnitseda. Pärast tuli välja, et ega ikka ei teadnud küll. Igatahes. Pahteldasin. Ja pintseldasin. Hea sai.

Eile olin natukene Aivide pool ja mängisin natuke lauamänge. Terve posu inimestega. Siis tulin koju ja tegin oma perli testi ära. 75% sain. Ma arvan, et sitaks hea, võttes arvesse, et kahte viimast peatükki ma poldki veel lugenud. Ja et kell oli mingi 2 öösel ja mul oli pea pulki täis. Täna oli koolis siuke unekas koguaeg. Ma ei saa aru, mis inimesed need on, kes aint 4 tundi ööpäevas magavad ja saavad oma asjad ära aetud. Ebanormaalne.

Kirssidega jogurt.

Vastasmaja otsa juures on tänavalatern. See paistab mulle tuppa sisse. Natukene, akna kõrvale seina peale. Ja triibuliselt, sest aknaklaasid on vanad ja väsinud. Seinakella panin sellesse valguslaiku seal. Ise puurisin ja tüübeldasin ja puha. Minu meelest hullult hästi sobib.

Ma ei oska SQLi. Üldse nagu. Hädasti oleks vaja.

Koit küsis mult ükspäev, kas ma tahan olla öökull või kiri. Tükk aega nuputasin, et midakuradit.

Comments

  1. tead, mis jama mul on. Ma ise ka kadeastan ja imestan neid kes 4 tundi magavad. Aga mul siuke jama, et kui ma 4 tundi magan, ärkan ma palju paremini kui nt 6-7 tundi magades...

    ReplyDelete

Post a Comment