Miks mitte festivali ajal postitada?

Sest saab ju.
Kuigi samal ajal tundub tiba vale. Festivalid on yhe teise asja tarvis.

Festival t2itsa k2ib. Me elame Volvos ja telgis. Tutvume poolakatega, kes on yleni s6bralikud lahked abivalmid viisakad. Ja ma ytlen seda t2itsa ilma mingi mitmem6ttelisuseta. Tegelt ka. Siin on vahva. Natuke h2mmastav on see, et marvasin, et rahvusvaheline fest, aga tegelt on suht poolakatest pungil. A 2ge ikka.

Eile juhtus mitu asja ja ma m6tlen, et misv2rk on inimestel mitte m2letada v6i hommikul endamisi kysida: mikks ometi??? Sest ma m2letan ja isegi m2letan, miksometi. Lissalt... ma ei usu, et k6ik oleks just sellisel moel kujunenud, kui poleks olnud seda valget ja kohe j2rgi seda punast ja mingit p88rast 'uu maitseme seda poola 6lut ja seda ka ja seda ka' - v2rki.
Pluss vesipiip.

Alkohol on paha ja sellega tuleks piiri pidada ja oma joomingutest blogis jutustada pole ka v2ga cool.

Ei, tegelt ikka on kyll.

Pulmakleitide kaasa v6tmine oli sitaks hea m6te. T2iesti faking geniaalne. K6ikidest meetoditest uute inimestega tutvumiseks ma paneksin selle esimeseks. Isegi suvalistele inimestele kommide pakkumine pole nii efektiivne. Kuigi v6iks arvata. Ja nagu p2ris kommide. Mesik2pad ja kasekesed, ma m6tlen.

Suht kummaline on ikka kirjutada, sest k6rval on lava, kus on mingi h2sti vali v2rk k6ikaeg peal. Lisaks see asi, et mul on aint 20 minti, aga ma unustasin algusaega vaadata. Nyyd ma k6ikaeg nuputan, et millal nad mu siit v2lja ajavad.

Kontserdi ajal s6itis lava eest inimeste vahelt l2bi tulet6rjeauto, mis pritsis kylma vett. M2rjaks saime. Naljakas oli.

Juliette Lewis v6ib kuramuse seksikas relva k2es hoides olla. Tal v6ib v2ga usutav maniakki n2gu olla. Ma olen isegi valmis uskuma, et ta oskab laulda. Lissalt, tema esinemine imes. See viiuldaja-rokkmuusik oli poole shefim.

Haah, ma pean sh kasutama selle katusega s asemel. Nagu mingi poeetiketikirjutaja. Shampoon. Dushigeel. Shashl6kk.

Peaks pessu minema.


Murca t2hendab poola keeles pilved v6i midagisellist.
Kurva t2hendab umbes litsi ja selle kasutusel-t2hendusel pole mingit pistmist venelaste bl2d-iga.

Tee muidugi umbkeelsete tyypidega liiga 88sel mingeid kauba-teenuse diile, millesse on kaasatud su s6pru ilma, et nad seda teaksid. Sest see on maru vahva.

Vahva on mu uus parasiits6na.
Ma lasen selle mesilaseprillidega tydruku nyyd siia.

Poolas on nii ilusad naised.

Comments

  1. Vat need poola naised tahaks ära näha.

    ReplyDelete

Post a Comment