hoiatus: eriti põhjalik postitus

Lubasin siin ühele inimesele ühte sorti muusikat soovitada. Ma teen selle kohta eraldi blogipostituse. Sest ma teen seda üleni põhjalikult. Mulle meeldib oma üleni põhjalikkusega interneti peal vehkida.

Ehk siis: see muusika, mida mina kuulan õhtuti ja öösiti arvuti taga vahtimise, magusa kohvi joomise ja viiruki kärsatamise juurde. Selline mõnusa õhtu muusika. Naislauljad eranditult.

Kõik see saab alguse
Carla Brunist. Itaalia päritolu prantsuse laulja, kes laulab nii, nagu peab prantsuskeeles laulma.
Minu lemmik prantsuskeelne näide:


Ja ta tegelt oskab ingliskeelt ka ja teda oluliselt ei paista kõigutavat, et ta ka ingliskeeles laulab, nagu see oleks prantsuskeel - järelikult üleni nummikas...
(normaalset videot pold. pane silmad kinni, see roheline on suht nilbe)



Edasi minnes, tuleb mulle kohe meelde Yael Naim. Tema ma avastasin suhteliselt hiljuti, aga ta on veits sarnane mingis mõttes. Iisraeli päritolu laulja, kes oskab laulu teha lisaks mingile tema enda keelele nii inglise kui prantsuse keeles. Tema üleni kõige liiga kuulsam lugu "New Soul" on küll eriti mõnus, aga ei ole tema kõige tüüpilisem näide. See peaks veits paremini ära iseloomustama:




Mis mulle juba selle laine peal olles meelde tuleb, on Katie Melua. Briti/Gruusia päritolu täiesti ingelliku välimusega tüdrukunups, kes laulab nagu ta oleks eluaeg ainult mett ja sulavõid söönud, st nii ilus puhas mahe hääl on tal. Jah, mõned inimesed ütlevad, et veits liiga läägelt romantiline. Mina tulen toime, kui üledoosi ei võta.


Tegelt ta kogu aeg ei ole nii ülemagustatud. Mõned laulud on mõnest teisest asjast ja natuke kiirema tempoga ka:





Ja edasi läheme valgete naiste juurest jälle ära.
Tracy Chapmani leidsin ma umbes nii, et Kärt kirjutas, kuidas ta seda kuulab ja küünlad ja üleni mõnus. Siis ma kohe sain aru, et see on midagi minu jaoks.
Täitsa ameeriklane ja aktiivne olnud juba terved igavikud. Wikipedia andmetel 1988-st peale.


Üks aeglane ka.

Oh, nii hea.

Suht raske on paari näitega aimu anda, sest ta on juba nii palju teinud ja kõik lood on omamoodi tegelikult.



Ja viimasena tuleb meelde
Asa. Hästi noor veits prantsuse tibi, kellel on mitu asja hinge peal juba.
Minu kõige lemmikum temalt:


Vahepeal tuleb helikvaliteedi nimel ohverdada video.

Praegu ei tule rohkem meelde.

Comments