oitere

K6ik on yleni h2sti. Me oleme Bremenis. Umbes kilomeetri kaugusel kesklinnast, yhe toreda raamatumyyja elutoa 2ra okupeerinud. Meil on m6lemal k8halaadne toode, sest siinkandis on umbes kogu see 2 n2dalat faking vihma sadanud. Ma arvan, et see p2ev selle maantee 22res 100 km Bremenist, kus vihma mitte ainult ei sadanud vaid ka kallas valas tormas pritsis, oligi see saatuslik hetk. Tead, mis h22lt teevad m2rjad tennised?
Aga pole hullu pole hullu. Ostsime k8harohtu, lutsutame seda (guter Geschmack) ja v6tame rahulikult.
Meie praegune host on ka veits haige ja passib kodus, sisustades oma aega haigele inimesele parimal v6imalikul viisil yldse - vedeleb diivanil ja vaatab suuuuuurtes kogustes filme ja sarju. Dexter on tal praegu pooleli. Lubasime talle tagasiteel j22tist viia. Nii paid olemegi.


 Wifit pole ammu kohanud, selle p2rast pole pilte yles tulnud. 


Ahjaa - ma olen ka nyyd t6eline naine. Ei, mitte nii, nagu sina m6tled. Ma lissalt olen viimase kahe(?) aasta jooksul aaaeeeeglaselt kaalus juurde v6tnud ja nyyd olengi 60 kilo t2is. Nagu p2ris naine.

Comments