öösel

ma jõudsin hilja koju. käisin panges progemist teesklemas. kasutasin julmalt ära endast andekamaid inimesi. programmi ikka valmis ei saand. aga ahistamise ja kurjasti ära kasutamise koha peal on linnuke kirjas. ma olen seisukohal, et kui on olemas inimesi, kes mingit asja minust paremini oskavad, siis on täiesti õigustatud paluda neid mind õpetada. votnii...

kui päris aus olla, et teinud ma tegelikult midagi jubedat. ma lissalt panin oma kapis seisnud säravvalge koheva pika pulmakleidi selga, viskasin sinna peale pika nahkmantli, saapad jalga ja kõndisin läbi linna. ei saaks just öelda, et ma vähe liiklusohtlikke olukordi tekitasin. nii hea tunne on kõndida läbi Ehmatatud Inimeste Linna. hämmastavalt vähe on tegelikult vaja, et kedagi ehmatada. aga ma nägin imeilus välja. see kleit sobib mulle väga hästi ja must vormist välja läinud viltkaabu kah.

mul on praegu tunne, et käiks pesemas ära ja läheks voodisse. hmmm.. uvitav, kas kondoomid said otsa või on üks veel alles...

see viimane oli loomulikult see kõige tähtsam info:)

Comments