õhtu

õues on pime. öine linn on täiega lahe. ma avastasin, et ma näen oma toa aknast nii jõge kui õlletehase torni ja veel kahte kirikutorni. kui lehed tulevad, siis ilmselt vähem. tegelt, kui nüüd aus olla, siis ei olegi mul midagi huvitavat öelda. noh, ma kipun ikka arvama, et tavaliselt mul on midagi huvitavat öelda:D. raigo läks lähtele sauna. ma tahtsin kah alguses kaasa, aga viimasel hetkel mõtlesin ümber. maiteagi, õppmise pärast vist. orkutis kolasin. siukse luuletuse leidsin:
Nii ilus tüdruk, pilgul mõtlikul.
Ja muinasjutud elamiseks haarab riiulilt.
Koraani kõrvalt, Piiblist vasakul.
selle juures ei olnud autorile viidatud, niiet ma ei teagi, kes selle tegi. keegi teab, öelge mulle kah.

mul tuli täna edevus peale, tegin unniku pilte endast veebikaga. päris ilusad said. ühe panin orkutisse kah muuhulgas.

ja siis teeks nüüd sellist asja, et kõik, kellel on blog või mingi lahe kodukas, panevad selle aadressi siia kommentaaridesse kirja. siis on nagu suhtlemine või nii. mõttevahetused.

Comments

  1. ok, kui see ei ole masendav, siis mis on?

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:34

    See pole luuletus,vaid tükike ühest Dagö laulust.

    ReplyDelete

Post a Comment