the morning after

ma jõudsin kuskil nelja ajal koju. alguses oli urus addams family teemaline kostüümi-filmiõhtu. mis oli hoolimata (minu arvates) korraldusliku poole lonkamisele päris lahe. pärast seda oli sirla sünna avamine. see on üks sirla komme, et ta peab oma sünnat ikka mitu päeva ja mõnuga. üldiselt on mul liiga hommik, et mingeid läbukirjeldusi tuua. läbudega on nii, et kui seal ise kohal oled, isegi kainena, on nad lahedad. aga kui keegi ümber jutustab või kui samal ajal kõrvaltoas magada üritada, siis tundub, et aint mõttetu jooma oli. votnii. ma arvan, et selles lauses on rohkem tõde, kui esmapilgul paistab.

täna peaksid veel sellised asjad aset leidma, et ma teen oma algebra kodutöö ära ja saan kätte aivi&miki sünnipäevakingituse.

külmkapp on tühi. laps imeb pöialt. ma arvan, et need on piisavad põhjused poe poole vudida.

Comments