pühapäeva õhtu

täna oli jälle ilus ilm. mina olin jälle kogu päeva toas ja ei saatnud mitte midagi suurt korda. ei... vist tegelikult jõudsin oma ennustusprogrammiga järgmisele tasemele. aga võib-olla juhtus see juba eile. kui päevad on kõik ühesugused, sulavad nad kokku. oi, vaata, suuri algustähti ei ole. see ikka ei olnud mul hea mõte.

tead, mis ma unes nägin? nigunii ei arva ära. ma nägin unes, et mu mees osutus biseksuaalseks ja tal oli eriliselt seksikas ja pandav boyfriend. naljakas minu meelest.

lugesin täna ühte oma loengukonspekti. üks lehekülg oli kudagi väga segaselt kirjutatud, ma ise ei mäletanud sellest midagi. viimane teoreem oli üles täheldatud nii, et kõik 3 rida olid üksteise peal ühele reale saanud. ja enne loetavale käekirjale üleminekut oli vahemärkus "magasin natuke". rääkides magusatest unedest, jagavad võrdselt esikohta hommikune uni pärast äratuskella ja uni pärastlõunases loengus.

dammit. maisalli virisevaid mehi. dušši alla ära. homme jälle.

Comments