jaagup kreem

see on see mees, kes ansamblis terminaator laulmisega tegeleb. kuna mu mehel on mingi värk jaagupiga, olen ka mina sellesse suhtesse haaratud. näiteks kui me sõidame autoga ja järsku hakkab raadiost jaagup laulma, siis saab tema oma asjad enne ära räägitud ja pärast seda kuulab raigo, mis mul öelda oli. kuigi jaagup on oma muresid saanud kurta rohkem kui ühel korral. jaagupil on neid muidugi rohkem kah kui minul.

käisin herne poes just. seljas ainult kohev valge pulmakleit. kuskil kroonuaia tänaval oli kellelgi raadio akna peal. selline mamborütmidega muusika kostus sealt. siis ma tantsisin natuke. paljajalu nagu ma olin. ja pärast tahtsid ühed koleda autoga poisid minuga juttu puhuda. aga öö on ilus. metsikult ilus. suveks peakski majad hülgama ja puude alla elama minema.

ma sain progemisest läbi. nüüd on mul ametlikult 8 ainepunkti jagu java-teadmisi.

käsnakalle on tegelt lahe. imelik on aint see, et mis kuradi valemiga läheb selline asi massidele peale? seal ei ole otsest vägivalda, kedagi ei parodeerita, mingeid vihjeid maailmapoliitikale ei esine, seksi pole üldse. see on lissalt üks haiglaselt lahe multikas. imelik. see üleüldine fännamine tuleneb vist sellest üleüldisest punk-on-lahe ja ma-olen-nii-friik maaniast. ma arvan.

oot... te kindlasti tahate kah teada, mida jaagupil kurta on. ma säästan teid kõiki tema otsesest kuulamisest ja kopin mõned salmikesed siia:

Külmetand mind põhjatuuled,
hääl on kähe, puruks huuled, siiski hüüan:
"Tahaksin ma suuta,
kuid ainult sina võid mu maailma muuta,
sest sa kuulud minule!"

Üksi liiga raske olla,
tahan sinu juurde tulla (kuid sa ei tohi)
mulle andeks anda,
jalutama mu'ga tulla randa
ja öelda, et kuulud minule.

Sa vaatad mind ja tasa nutad,
mu viimse mõistuse mu'lt võtad (kui ütled)
armastan sind kahtlemata,
kuid ei tohi sind ma tahta,
kuigi kuulun sinule.

selle loo esitus on tegelt ilgelt lahe. päris klaverisoolo ja puha.

Comments