jonn, jonn, jorupill jonn

sirla tuli tagasi
ma olen magamata, sest ma kardan prussakaid
kodus ei ole netti
pojal on väike palavik
kõht valutab

ei, oot... nii ikka ei lähe. tegelt ei olnud see nii mõeldud. sirla tulek on oopis hea asi. kõik muu on pisut vihmane ja tüütu.

ma joonistasin eile öösel. tuli järsku selline loominguline tuur peale. tervelt 2 anime-beibe joonistasin valmis. ilusad ja puha. raamatu lugesin kah läbi. selle, mille pealkiri on martin eden. hea oli. nüüd pole mul ühtki raamatut pooleli. võinoh, tegelt on mul alati mõni raamat pooleli. ma lissalt ei viitsi meelde tuletada ja alustan täna ilmselt järgmist.

täna juhtus nii, et mu tolmuimeja hakkas otsast suitsema. umbes nädal tagasi kõrvetasin triikrauaga oma käsivarre päris korralikult ära. ei ole ikka seda perenaise soont, noh.

jah, ma tean, et paha-tuju-sissekanded on nõmedad. kui ei meeldi, ära loe

Comments