kell viis hommikul

kui nüüd päris aus olla, ei ole ma kohanud kõiki eesti ja vene rahvusest noori. aga kui teha pisikesed võrdlused täna kohatud noorte hulgas, võib jõuda järeldusele, et venelased on pisut lahedamad. tuleb jälle teemaks see temperamendi küsimus. millegipärast ei sobi ühelegi eestlasele eestlaste temperamendiga inimesed. miskuradi imelik värk sellega on? pealegi on slaavi päritolu noored tihti paremini säilinud.

ei, murca, sa ei ahista oma sõbrannasid seksuaalselt. proovi nüüd olla, eksole!

mul on
kontsaga kingad
uni
uus taskulambiga tulemasin
liblikatega kleit seljas
tibi olemisest kopp ees.

järgmine kord, kui ma õue lähen, olen ropp ja rõve kaltsakas. i am murca's wasted life.

ma ostsin kõrvarõngad. musta värvi. mustad selle pärast, et ma olen ju ometi nii diip ja sürr.

mulle meeldib, kui poisid punastavad ja häbenevad, kui ma nende poole pöördun. see on mingi sadistlikku laadi rahuldus selliste piinlikkusmomentide tekitamisest. ma teen seda meelega.


jah, juba lähen magama ära. ei võta rohkem peale.

Comments