on

kuula, kui tobe-nõmedasti eile oli. kõigepealt jõin ma ennast sirla vanemate gin'ist purju, siis sõitsin koju, et mehele last jätta ja linnapääle tuututama minna. aga selgus, et mehel olid juba plaanid ja oopis mina pean kodus passima. seega olin ma jumala purjus ja lapsega kahekesi kodus. väga haige, ma arvan.

miki ja aivi istuvad näiteks teise arvuti taga ja mängivad "jazz jackrabbit'it". sellega seoses nad kilkavad, nügivad ja kõkutavad naerda. naljakas.

sirla põhjatust tarkusest on ammutatud mõttetera: kõige rumalam inimene on see, kellel on kummikud jalas ja ta ei astu lompi. mina mõtsin, et siukesi pole, et nii loll lissalt ei saa olla. ja siis ma nägin ühe päeva jooksul kohe mitut sellist. üks tegi kohe suure-suure ringi sisse, et mitte lompi astuda.

olen viimasel ajal päris mitut blogi lugenud. mulje on jäänud, et linkide levitamine ongi lahe. eks minagi tahan trenditeadlik ja mudu lahe olla: link

Comments