oioi, murca on jälle etv-d vaadanud

neil oli seal saade kuni 12-aastastest lastest, kes muretsevad oma kehakaalu ja välimuse pärast. vanemad toetavad, treenerid abistavad, ajakirjad näitavad teed. sellega seoses jõudsin mõnele arusaamale.
-küll on hea, et mul on poeg. kui mul oleks tütar, ma nigunii rikuksin ta ära ja ta meigiks ennast juba enne lasteaedaminekut.
-korduvalt mainitud claudia schifer on silikoonrindadega kondikubu. võimaitea, võibolla on võimalik ennast nii kah näljutada, et isiklikud tissid plehku ei pane.
-kui ma oleksin modell, mind ei lastaks mu kehamassiindeksi vähesuse pärast lavale. aga samas on olnud inimesi, kes vihjavad minu paks olemisele.
-otsisin pikalt netist plus size modelli pilti. ei leidnud. kuigi ma olen näinud tohututes kogustes ilusaid inimesi, kes on vormikad.
-kaalu pärast põdemine ja söömisele järgnev süütunne teevad paksuks. samas, kes olen mina targutama, mul seda muret pole.
-etv dokumentaalsaated on vahel häirivad.

ma lähen laupäeval kontserdile. enne seda on mul plaanis punkariks hakata.

mulle meeldib see linkide tegemine:D

Comments