lausemoodustusharjutus

teemal matemaatika õppimine.

ma õpin matemaatikat. matemaatika ongi see, mida ma õpin. mina olengi see, kes matemaatikat õpib. kui ma üldse midagi õpin, siis matemaatikat. mina õpingi matemaatikat. matemaatika saab minu poolt õpitud. ma panen toime matemaatika õppimist. rääkides õppimisest- mina teen seda matemaatikaga. matemaatikast rääkides- ma õpin seda. kui keegi üldse matemaatikat õpib, olen see mina. ok, see oli juba liialdus. tegelt on meid veel. meie õpimegi matemaatikat.

need, kes arvasid, et murca kipub õppimisest blogimisega kõrvale hiilida, arvasid õigesti. auhinnaks on mandariin. ise pead järele tulema. tule ruttu, mulle maitsevad ka mandariinid.

aga kuule, kas george michael on homo või ta teeb nalja lissalt?
kas rollimängijad ongi imelikud või nad teevad nalja lissalt? kas nad oma vanematega kah räägivad nii?
kas sa tead, millal ma oma kollased tulpidega kardinad üles panen? ma tahaks kah teada. selline tunne on, et see kardinariie on siin aegade algusest peale kardinakssaamist oodanud.
kas kaua oodata lastud kardinariidest tehtud kardinal on pärast kuidagi halb aura või midagi kah küljes?

ma vaatasin filmi täna. kõigile, kes on veetnud aastaid selle kallal nuputades, võin ma vastuse ära öelda. jah, Kõik ilusad tüdrukud kannavad riiete all musta sukahoidjat. või vähemalt kõik, kes on oma ilu pärast mõnda filmi sisse pistetud.

küsi murca käest. murca teab, kuidas on.

Comments

  1. TE MATEMAATIKA
    TEMA TEMAATIKATE
    MA TEMAATIKA TEMA
    TEMAATIKATE MATE
    MAATIKATE MATEMAA
    TIKA TEMA TEMAATIK
    AMATE MAA TIKAT
    EMA TEMAATIKA
    TE MATEMAATIKATE

    ReplyDelete

Post a Comment