Def Leppard - It Could Be You

tähelepanek. eelnevalt mitte väga lähedase inimesega kokku lepitud kellaajaks kuskile jõudmine ja seal ette nähtud toimetuste sooritamine ongi asjalik olemine. näiteks trenn või kool või töö. aga kui hakkad lihtsalt heast peast ühel hetkel omaette midagi pisutki produktiivset tegema, siis on see poole vähem asjalik olemine.

kui mul on AA suuruses akude laadija, kuhu mahub 4 akut ja ma tahaksin sellega ka AAA akusid laadida. kas ma tohin siis sinna laadijasse toppida 2 suurt ja 2 väikeset ja väikestele mingi elektrijuhi otsa panna? või lendab kõik õhku selle peale? ma ei hakka ju mingite tillukeste muusikapulkade pärast teist laadijat ostma. ära naera, see on tõsine mure tegelikult.

mul on kirsitubaka isu.

kuidas mul eile läks. armukese leidsin. selle raamatu noh. kohe saab läbi. on jah parem, kui film. teistsugusem. sellega seoses tegin jälle mulle omase lolli möödapaneku. selgitamaks pointi, et see kirjanik on hoopis teist sorti, lugesin sirlale ja värkidele ühe lõigu sealt ette. juhuslikult osutus selleks lõik, kus tegelane räägib, kui väga ta tahaks oma venda ära tappa ja vaadata teda suremas. kahjuks kuulis seda ka sirla pisike õde, kes tapmine-on-paha seisukoha pärast peaaegu taimetoitlane on. ma teen liiga tihti selliseid taktitundetuid möödapanekuid. ennast kah häirib. fight clubi raamaatut ei telli. lutsus täitsa olemas, just enne mind viidi ära, panin järjekorda ennast. urg oli mingil mõistatuslikul kombel täitsa lukus eile. rohkem vist polndki. õhtul sai vist kakaod jälle tarvitatud ja mitu Juliette Lewisega filmi sikutuma suunatud.

subclub on kuskil mujal. kindlasti on. ma ainult ei tea kuskohas. jubejama.

ma teen endale täna lokid. rullidega. sest ma tahan. rullilokid on ilgelt lahedad. peaaegu sama lahedad, kui iseenesest peast välja kasvavad lokid. mingi nukukese teema vist. või nagu see eriti nunnu tibi sellest filmist. see oli praegu puhtalt selle pärast, et mulle meeldib linke teha.

koit: emme, missa luksud?
murca: luksun või?
koit: luksud jah
murca: ei luksu ju
koit: luksud küll

see oli puhtalt selle pärast, et keegi õppis hiljuti ks-i õigesti hääldama.

Comments