Jack Off Jill - When I Am Queen

eilse päeva kohta võiks isegi öelda, et sitt päev. mitte selles mõttes, et kogu aeg oleks nõme olnud. vaid selles mõttes, et iga asi, mis oleks väga vabalt ilusti minna, läks oopis koledasti. näiteks. konsumis on ju cd toorikuid. muidugi on. see on ju ometi konsum. aganäädsa. ma pakun, et nende varustaja ei teagi, mis asjad need on. sest seal oli ainult kehvasid dvd toorikuid. karvutisalongis ikka on inimesed nii targad, et saavad aru väljendist kaheksasajane toorik. see on ju ometi karvutisalong. aga ei saa. ma apseluutselt ei salli seitsmesajaseid toorikuid, sinna täpselt ei mahu film peale. siuksed värdid peaks üldse ära keelama, nagu seitsmesajased toorikud. koos karvutisalongi müüjatibidega. tegelt see viimane saaks juba sellega ära korraldatud, kui keelata kodust välja tulla inimesel, kes loodab number väiksemaid pükse kandes endast saledama inimese muljet jätta.

ma panen selle eraldi lõiku, sest see on just seda halva komöödia sorti sitastiminek. hakkan joalate juurest tulema. mul on käes mitu sooja juustusaia, mul on pleier, mille patarei peab koduni vastu, see pleier on täis head muusikat, mul on kerged suvekingad jalas, millega on hea pikka vahemaad kõndida. kodutee paistab nagu meeldiv jalutuskäik läbi pimeda linna. ma avan veranda ukse ja selgub, et vahepeal on vihma hakanud sadama. vastik kliima soojenemine. oleks siis veel lumi.

mul on täpselt nädala pärast eksam. algebra eksam. algebra on lahe. see osa on lahe, mida ma oskan ja aru saan. see osa, mida ma pean natukese kaupa endale pähe suskima, on faking keeruline ja kurvakstegevalt arusaamatu.

ma lähen õue.

Comments