pjatnitsa

ma sain eile teada, kus ma kümnendal olla kavatsen. kui hoolikalt orgunnida, võib õnnestuda kah. seal muidugi.

täna ma tegin: hansapangas kurja häält, joalatele kartuliputru, sirlale soengut, endast veebikaameraga pilti, kaubamaja turvamehele soovituse urruauku suunduda.

-vabandust, prügikasti peal ei ole ilus istuda
-ma ei istugi tegelikult, ma toetan ainult.
-ei, tulge ära.
-aga pinkide peal on lärmakad teismelised
-ükskõik, prügikasti peal ei istu.
(umbes 5 minutit hiljem)
-tegelikult põranda peal kah ei tohi istuda
-oot, kellele ma praegu halba teen selle põrandal istumisega?
-see ei puutu asjasse, need on maja reeglid. mida te üldse siin teete?
-mulle lihtsalt meeldib kaubamaja nii väga.
-keda te ootate? miks te siin olete?
-hea on, noh. seal on kah mingid inimesed, miks nemad võivad siin olla?
-kus all?

-seal, mitte all.
-kus, mille all?

ma tegelikult tean, et rumalust tuleks ignoreerida, mitte lasta ennast sellest segada. vahel on mul kahtlusi, et ma oman rohkem teadmisi, kui ma päriselt kasutuses hoian. raiskaja selline.



homme. trenn, film urus, üks plaat edastada, üks võtmehoidja kah, mõned pesupesemised sooritada. tänaöösel. dušši alla, film hankida, koristada veits, blogilugemisega järje peale saada. on minul alles tige graafik. tiHe ma mõtsin tegelt, aga tige on kah hea sõna.

Comments