5nizza - Vesna

ei ole mõtet eitada. mina veetsin eileõhtul jupp aega rates mängides. on siuke mäng, et kirjutad küsimuse ja siis kolm vastassoost inimest vastab anonüümselt su küsimusele. noh, ise pead nende antud küsimustele kah vastama mudugi. pärast on veel mingi valiku tegemine ja värgid, aga see pole pooltki nii vahva, kui vastuste lugemine. mängisin mudugi raigo nime alt, niiet vastuseid sain ainult tüdrukutelt. ekstralõbus. siuksed mängud teevad üleannetuks. siin on näide.

Sinu küsimus: mida teha, kui kell on 6:15?
Esimese naise vastus: Ei oska öeldagi
Teise naise vastus: hommik w? magada:D kui õhtu siis välja minna :D
Kolmanda naise vastus: siis tuleb kiiresti kell tagasi keerata , et seebikat näha :D


täpselt nii mõttetihedad vastused olidki. võinoh, tegelt. kui esitada mingi eriti keeruline küsimus, mis sisaldab igast oletatavaid olukordi ja nendesse segatud kõrvalisi inimesi komplektis mõningase romantikaga. siis saab pikki ja ilusti jutustavaid vastuseid küll. romantikaalane filosoofia on tütarlastel väga kõva.

oled sa kunagi mõelnud, kuidas maitseb kolm päeva toas seisnud avamata jogurt? ma sain just teada. umbes samamoodi nagu kolm päeva külmkapis seisnud avamata jogurt. võibolla natu soojem on. see paneb mõtlema, mis koledusi nad nende värkide sisse panevad, et isegi piimatooted ei lähe pahaks. aga kui oled laisk nagu mina ja turu peale jalutada ei viitsi, on ainult kaks võimalust a) kahtlaselt hästisäiliv jogurt b) üldsemitte jogurt.

ükskord oli nii, et me istusime illekas ja märkasime, et selle laua juures, kust mingid tuttavad tüübid ära läksid, on ilus suur must rätik. võtsime kaasa, hiljem neid kohtasime, pakkusime. polndki nende oma. ma võtsin endale. pesin puhtaks ja puha. nüüd on mul suur must arvuti taga kükitamise rätik. arvuti taga kükitades hakkab alati jahe. siis on hea, kui midagi ümber saab võtta. üks teine kord, kui ma palju väiksem olin, oli nii, et me istusime illekas ja põrandal istusid ringis kustigümnaasiumi noored ja lugesid omavahel luuletusi ette. see oli siis, kui illekas oli veel sitaauk ja mitte pannkoogirestoran.

koit magas täna päev otsa. selleks ajaks, kui ta üles ärkas, olin mina sitaks väsinud kogu sellest arvuti taga mõttelage olemisest ja punase tee tarvitamisest. seoses sellega istus koit laua taga, joonistas ja mängis. mina tegin väikest uinakut. nüüd on arvutiesine siuke.

kas peagavastuseina on ainult mulle loogikat tegev väljend? tegelikult ju ei tahaks peaga vastu seina joosta, sest pea valutab juba niigi natuke. seinad kipuvad väga tihti üsna tahked olema. aga maioska ühtki teist moodi kah väljendada neli päeva järjest toas istumisest tekkivat ängi. miskuradisõna on äng? päris lahe tegelt.

Comments