Garbage - The World Is Not Enough

umbes selline tunne on, et läheks kasvõi üksinda ja tantsiks ennast hulluks.

hmm... kunagi oli ju mingi krissu. kuhu on kõik krissud jäänud? mis neist on saanud?

ei, mul ei ole tegelt midag olulist öelda. ma siin niisama.

kui ma oskaksin hundiratast, siis ma teeksin praegu ühe või kaks.

ei, oota, ma nüüd räägin ikkagi ühe lookese. sagedase blogipidajana loen ma ka teiste inimeste bloge. ka nende inimeste omi, keda ma umbes korra või kaks olen lähedalt näinud. või üldse mitte. sellega seoses tegin avastuse. pärast miina blogi ei tohi kohe teno blogi lugeda. kontrast on lihtsalt liiga suur. ma arvan, et kui oleks olemas siuke asi, nagu nõulaiferi definitsioon, oleks seal kindlasti ära mainitud mulle nii omased teooriad, kuidas õiges järjekorras bloge lugeda võimidagisiukest.

ja nüüd ma asun endale ühte ilusat reidipilti meisterdama.

Comments